עובדי הוט מובייל מחריפים את העיצומים והפגינו במטה החברה שבקיבוץ יקום

עובדי הוט מובייל משיכים להחריף את העיצומים שבהם הם נוקטים וקיימו אתמול (רביעי) הפגנה במטה החברה ליד קיבוץ יקום. במקביל, העובדים שובתים גם באגף הכספים בחברה, הכולל את מחלקת הטיפול המשפטי, צוות בקרת גבייה ואשראי ומחלקת גבייה מלקוחות אסטרטגיים. כתוצאה מכך עלולים להיווצר עיכובים במשלוח החשבוניות החודשיות ללקוחות. לצד זה כבר שובתות מחלקת התפעול, מחלקת מערכות המידע בחברה ומחלקת הדטה.

2016-04-14_205333

הפגנת העובדים, אתמול, במטה הוט מובייל ביקום (צילום: ועד עובדים)

ברקע לצעדי העובדים עומד המבוי הסתום אליו נקלע המשא ומתן על ההסכם הקיבוצי הראשון. הצעדים הארגוניים בחברה החלו בשבוע שעבר ובמסגרתם שובתים העובדים בחטיבת המכירות ועצרו את חיבורם של מנויים חדשים. אגף התפעול בחטיבת מערכות המידע מושבת אף הוא וכמותם גם מחלקת הנדסת הרשת, מחלקת תפעול הרשת ומטה השירות. לצד אלה לא מתבצעות עבודות לילה בחברה, לא מבוצעות משמרות כוננויות ולא ניתנת תמיכה ללקוחות מעבר לשעות הפעילות.

יו"ר ועד העובדים, אופיר בר-גיל, מסר: "אנחנו כבר שנתיים במשא ומתן להסכם עבודה קיבוצי ראשון. החברה מסרבת לספק לעובדים ביטחון תעסוקתי ורווחה כלכלית וגוררת רגליים במשא ומתן. לכן התחלנו בעיצומים ובצעדים ארגוניים, בתקווה למצות את המשא ומתן ולחתום על הסכם קיבוצי ראוי ומקובל. אם לא תהיה היענות – נחריף עוד את הצעדים". בר גיל ציין, כי העובדים "מקבלים מסרים מההנהלה שהחברה אינה מוכנה לפעול מול הוועד תחת עיצומים, וההנהלה מבקשת שנחזור קודם לעבודה ונמשיך מאותה הנקודה שבה הפסיק המשא ומתן. לדעתנו, אנחנו נמצאים באותה נקודה כבר שנתיים ואיננו מוכנים לחזור אחורה".