נמשכות הפצצות צה"ל ברחבי רצועת עזה: יותר מ-200 אזרחים פלסטינים נהרגו

יותר מ-200 פלסטינים, רובם נשים וילדים, נהרגו אתמול והלילה (בין שישי ולשבת) בהפצצות צה"ל הבלתי פוסקות על רצועת עזה. כך מסרו האו"ם ומוסדות רפואה ברצועה. כמו כן, מטחי רקטות נרחבים נורו אמש לעבר שדרות, השפלה, גוש דן וגם התנחלויות בשטחים הכבושים. גם בצפון נמשכה ההסלמה עם חידוש ירי החיזבאללה לעבר קריית שמונה.

כמו כן, שש משפחות עודכנו אתמול על מות יקיריהן בשבי חמאס, לאחר שהוגדרו כחטופים או נעדרים: אליהו מרגלית (75) מיה גורן (56), רונן אנגל (54) ואריה זלמנוביץ' (85) מניר עוז; עפרה קידר (70) מבארי וגיא אילוז (26) מרעננה שנחטף מהמסיבה ברעים. דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי אמר אתמול שחמאס עדיין מחזיק 136 חטופים ישראלים, בהם 17 נשים וילדים.

בחד"ש גינו את ההתקפות המתחדשות על האוכלוסייה האזרחית וקראו להפסיק את אש, להוציא את האזרחים ממעגל הלחימה ולהחלפת שבויים. ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש) הוסיפה "כשממשיכים לדבר על 'לשטח את עזה' רוצים שתחשבו שאין שם בני אדם. עוד נאמר לא פעם 'שאין חפים מפשע בעזה'. אבל ברצועת עזה ישנם שני מיליון אזרחים בלתי מעורבים וחפים מפשע, וישנם ילדים וילדות שהם עולם ומלואו ולא צריכים להיות מטרה ל'נזק אגבי'".

עוד בנושא: https://zoha.org.il/125729/