מנהלניות, מזכירות ומנהלות חשבונות בבתי הספר הכריזו סכסוך עבודה ויפגינו בת"א

מנהלניות, מזכירות ומנהלות חשבונות בבתי הספר יפגינו ביום רביעי הקרוב ב-15:30 ברחבת הסינמטק בתל אביב, בדרישה לקבלת גמול על עומס העבודה הצפוי בעקבות תפעול מערכת גפ"ן ומבחני ההערכה אסי"ף. העובדות נמצאות הכריזו סכסוך עבודה מול השלטון המקומי, אבל המשרד הוא האחראי על גפ"ן ואסי"ף.

גפ"ן היא תוכנה שמעבירה את עיקרו של ניהול התקציב בבתי הספר, הגנים והרשויות המקומיות לידיהם באמצעות מערכת שהחלה את פעילותה בשנת הלימודים הנוכחית. אסי"ף הוא מבחן הערכה למיומנויות בשפת אם שמועבר אף הוא באמצעות תוכנה מיוחדת.

מטה המאבק של מנהלניות, מזכירות ומנהלות החשבונות בבתי הספר בשלטון המקומי נפגש ביום חמישי האחרון בלשכת יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל, לדיון וקבלת החלטות בנושא קידום זכויות העובדות ושכרן, לנוכח הגדלת המטלות, התפקידים והאחריות. בישיבה הוחלט על ההפגנה שתתקיים השבוע.

"לא עובדות בחינם", אחת הכרזות שהודפסו לקראת ההפגנה ביום רביעי הקרוב

 

ממטה המאבק נמסר כי "המאבק פרץ בעקבות עומס העבודה הגדול הכולל פעולות גבייה וניהול חדשות באופן שמגדיל את היקף הפעילות, עומס העבודה והאחריות על צוות המזכירות בבתי הספר, מעבר לתפקידן הקשה והעמוס גם כך. "הסתדרות המעו"ף וועד הפעולה נחושים להצליח במאבק. אתן מתבקשות להצטרף אלינו ולהישמע להנחיות ההסתדרות בנוגע להמשך הצעדים הארגוניים עד להצלחת המאבק", מסר בר-טל.