'גזענית ואנטי-דמוקרטית': חד"ש תגיש באמצעות עדאלה בקשה לפסילת רשימת הכהניסטים

חד"ש תגיש באמצעות עדאלה בקשה לפסילת רשימת הכהניסטים "עוצמה יהודית" בגלל מהותה הגזענית והאנטידמוקרטית. "עוצמה יהודית" רצה לבחירות לכנסת ה-21 בחסות ראש הממשלה בנימין נתניהו. על כך כתב ח"כ דב חנין (חד"ש): "זו עסקת החבילה שכולם חייבים להכיר. אם ביבי יחזור לשלטון נקבל גם את הכהניסט בן גביר בוועדה לבחירת שופטים וגם את בצלאל סמוטריץ׳ ורפי פרץ כשרי חינוך ושיכון. הצבעת נתניהו? קיבלת כהנא".

יצוין ש"עוצמה יהודית" הגישה אתמול (רביעי) בקשה לפסילת רשימת חד"שתע"ל בנימוק ש"שוללות את קיומה של המדינה כמדינה יהודית ותומכות בטרור". את העתירה לוועדת הבחירות המרכזית הגישו ד"ר מיכאל בן ארי ועו"ד איתמר בן גביר. השניים אישרו כי מדובר בתגובה על בקשת הפסילה שלהם שהוגשה השבוע על ידי מרצ, בקשה בה תמכו מפלגת העבודה וכחוללבן.

2019-02-28_191847

עו"ד איתמר בן גביר (צילום מסך מתוך התכנית לונדון וקירשנבאום)

מחד"ש נמסר בתגובה להגשת הפסילה שהגישו ב"עוצמה יהודית": "מביש שחבורת בריונים גזענים פשיסטים מעזים להעביר ביקורת על רשימות שחרטו על דגלן ערכים של שלום, שוויון וצדק, בעוד הם עצמם, חברי 'עוצמה יהודית' קוראים לטוהר הגזע, עליונות יהודית, טרנספר וטיהור אתני ממש כמו הקו קלוקס קלאן בארה"ב. מדובר בסך הכל בפאניקה בימין בעקבות איבוד השלטון, ויש להם סיבה לפחד. אנחנו נמשיך לעבוד למען הציבור".