ביוזמת סיעת חד"ש: עיריית חיפה תחלק 750 חבילות מזון לרגל הרמדאן

עיריית חיפה תחלק החל ממחר (שני) כ-750 חבילות מזון למשפחות ערביות נזקקות לרגל חג הרמדאן. סיעת חד"ש במועצת העיר ביקשה לסייע למאות המשפחות, שחלקן מטופלות ברווחה וחלקן נקלעו לקשיים בשל משבר הקורונה, נוסף על קשישים ועל תושבים קשי יום. ראש העיר עינת קליש רותם נענתה לבקשה של סיעת חד"ש והעמידה את המשאבים הדרושים.

עוד נמסר כי חד"ש פעלה להכין את מאגר המשפחות ביחד עם מחלקת הרווחה, עם ארגוני צדקה ועם ארגונים חברתיים הפועלים בעיר, וכי למבצע החלוקה התגייסו עשרות מתנדבים שיסייעו להביא לכל משפחה את החבילה עד לפתח הבית, תוך שמירה על צנעת הפרט. יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, רג'א זעאתרה, מסר: "זה כחודש אנו עוסקים בהבטחת הביטחון התזונתי בשכונות הערביות והמוחלשות, והיו כמה יוזמות של גורמים שונים שחילקו יותר מ-1,000 חבילות. אני שמח שראש העיר נענתה לבקשתנו לסייע למשפחות, וזאת בהמשך לסיוע העירוני לאלפי משפחות וקשישים בכל רחבי העיר במהלך תקופה זו ובערב חג הפסח".

חברת המועצה מסיעת חד"ש, שהירה שלבי, הוסיפה: "החלוקה תתבצע מהיכל הספורט ברוממה מהשעה 9:00 בבוקר. גייסנו כ-50 מתנדבים שיצטרפו לפקחי העירייה, לעובדי העירייה ולאנשי פיקוד העורף".