נגד השר בנט ומדיניותו: עובדי ההוראה בתכנית קרב יפגינו מול משרד החינוך בת"א

עובדי ההוראה בתכנית קרב המופרטת יפגינו מחר (שני), החל מהשעה 10:30 מול משרד החינוך בתלאביב (רחוב השלושה 2) נגד השר נפתלי בנט ומדיניותו. ועד עובדי התכנית מסר היום "מחר נשבות ונפגין מול משרד החינוך בתלאביב. אנו מזמינים את הציבור הרחב שתכנית קרב למעורבות בחינוך ועובדיה יקרה לליבו להגיע ביום שני להשתתף ולהזדהות איתנו במאבקנו למען חינוך ילדי ישראל".

2019-02-24_193602

יצוין שמאות מעובדי הוראה המועסקים העסקה קבלנית בתכנית קרב הפגינו גם ביום שלישי האחרון מול משרד החינוך בירושלים, במדרחוב בבאר שבע ובעפולה כנגד המכרז שפרסם משרד החינוך לתכנית לשנת 2019. עובדי התכנית דורשים את התאמת התכנית להסכם הקיבוצי שנחתם מולם לאחרונה והודיעו כי בכוונתם להחריף את המאבק עד כדי שביתה על מנת למנוע את הפגיעה בתכנית, בהם ובכ-300 אלף הילדים הנהנים ממנה מידי שנה. העובדים כבר הפגינו לפני עשרה ימים מול אחד מבתי המלון באילת בו נערך כנס של משרד החינוך.

רק לפני חודש נחתם הסכם קיבוצי ראשון בין החברה למתנ"סים המפעילה כיום את התכנית, ההסתדרות, ונציגות העובדים בין היתר הוסדרה העסקתם הרציפה של מדריכי התכנית 12 חודשים בשנה. נציגי משרד החינוך נעדרו מחתימת ההסכם. תכנית קרב מופעלת על ידי החברה למתנ"סים עבוד משרד החינוך ומספקת תכניות העשרה בבתי הספר וגני הילדים.