לאחר עשור של פעילות נסגר אתר 'דוגרינט' היהודי-ערבי שפעל בגליל

לאחר עשור של פעילות נסגר אתר האינטנרט "דוגרינט" היהודיערבי שפעל בגליל. מפעילות האתר מסרו "דוגרינט הוא בית עבורנו כפעילות חברתיות, תושבות הגליל. דוגרינט הוא בית ובמה לקולות חשובים שחלקם אינם נשמעים מעל במות אחרות. הגליל הוא חשוב, מרתק וייחודי ומרגש להכיר אותו. במהלך שנות הפעילות שלנו ניסינו להדביק את כל הסביבה בהתלהבות, ללמוד כמה שאפשר על ההיסטוריה, על המאבקים העכשוויים. להשפיע על סדר היום. כעת, לאחר 10 שנים של עשייה החלטנו לסגור את העמותה שהקמנו ולסיים את הפעילות בדוגרינט".

 2017-11-13_205927

מפגש של אנשי 'דוגרינט' בכפר דיר אל אסד (צילום: דוגרינט)

לדבריהן "דרכי הפעולה שלנו השתנו במהלך השנים אך הדגש תמיד היה נושאים חברתיים וקידום חברה משותפת. אתגר גדול שלקחנו על עצמנו היה להפוך את דוגרינט לארגון ציבורי ברקיימא, אך הדברים לא עלו כפי שרצינו וכעת הגענו, צוות דוגרינט יחד עם הועד המנהל של העמותה, לסיים את הפעילות. החל מאוקטובר 2017 לא התקיימו סיורים ואירועים בשטח אך האתר יישאר באוויר כארכיון עם כל החומרים שפורסמו בו במהלך השנים. כמו כן, דף הפייסבוק שלנו ייסגר בקרוב".

ביום חמישי, 23 בנובמבר, יתקיים מפגש לסיכום ולפרידה עם השותפים והפעילים והתומכים, ולאחריו תתקיים אסיפת עמותההמפגש יתקיים ב"צלחת חמה" בכרמיאל בשעה 18:00.

למידע נוסף והוראות הגעה: בדוא"ל info@dugrinet.co.il או בטלפון 054-2203817