ח"כ ג'בארין: ליברמן מריח בחירות וקורא שוב לטרנספר של האזרחים הערבים

ח"כ יוסף ג'בארין (חד"ש – הרשימה המשותפת), תושב אום אלפחם, גינה אמש (ראשון) בחריפות את דברי ליברמן לרשת טלוויזיה זרה ש"לא יכולה להיות מדינה פלסטינית הומוגנית ולצדה ישראל עם מיעוט ערבי". יצוין ששר הביטחון אביגדור ליברמן שב ואמר הבוקר בריאיון ששודר ברשת ב', כי "יש להיפרד מן הפלסטינים, גם מאלו שביהודה ושומרון וגם מאלו הגרים בתחומי גבולות 67". בראיון לאריה גולן ביומן הבוקר הוסיף ליברמן כי "אין שום סיבה שתושבי אום אל פאחם המזדהים כפלסטינים ימשיכו להיות תושבי ישראל. הוא הדגיש כי העיקרון הבסיסי להשגת הסדר הוא חילופי שטחים ואוכלוסיות, ולא שטחים תמורת שלום".

2017-02-20_191146

ח"כ יוסף ג'בארין (צילום: אל אתיחאד)

"ליברמן קורא למעשה לטרנספר של האזרחים הערבים או חלק מהם, והוא בוחר לעשות זאת דווקא על אדמת גרמניה! המיעוט הערבי חי במולדתו כמיעוט לאומיילידי שחי בארצו מימים ימימה, ואנו דוחים בשאת נפש כל ניסיון להשוות את היישובים הערבים להתנחלויות הלא חוקיות והלא מוסריות בשטחים הכבושים", אמר ח"כ ג'בארין.

עוד הדגיש ש"ליברמן ממשיך את מסע הדהלגיטימציה שלו נגד המיעוט הערבי, ומתייחס אלינו כסחורה, והוא ממשיך בכך את מסע הדהלגיטימציה שלו נגד המיעוט הערבי. נראה שליברמן מריח בחירות והוא התחיל כבר את קמפיין הבחירות שלו, קמפיין שמבוסס על זריעת שנאה, הדרה, ושלילת זכויות יסוד של מיעוט מולדת כפי שעשה בבחירות האחרונות".