ועד עובדי המועצה לצרכנות פתח בעיצומים: אין מענה טלפוני ואין טיפול בתלונות

לאחר שנה שלמה שבה אין במועצה הישראלית לצרכנות שדרה ניהולית, החליט ועד עובדי המועצה לפתוח אתמול (חמישי) בעיצומים. במסגרת העיצומים, לא יתקבלו פניות, לא יינתן מענה טלפוני ולא יינתן ייעוץ משפטי. על כך נמסר באתר האינטרנט של המועצה.

2019-02-01_165214

העיצומים נעשים במחאה על סירוב של רשות החברות הממשלתיות להפעיל סמכותה לאישור של מינוי מנכ"ל זמני למועצה לצרכנות, אף שמינוי זה אושר כחוק על ידי דירקטוריון המועצה. ועד עובדי המועצה מאיים להחריף את המאבק, אם לא תתקבל החלטה בעניין. במשך יותר משנה, אין במועצה שדרה ניהולית שמונתה כחוק דבר הפוגע לטענת העובדים בעבודת המועצה ובזכויות העובדים. המועצה היא חברה ממשלתית המעסיקה כ-50 עובדים, ואיהיציבות נמשכת זה תקופה ארוכה ומקשה עליה למלא את תפקידה המרכזי להביא למיצוי זכויות הצרכנים.