המרצים השובתים בבית ברל יפגינו מול בית הדין לעבודה בתל-אביב

המרצים השובתים בבית ברל יפגינו מחר (ראשון), מול בית הדין לעבודה בתלאביב. זאת, בעקבות בקשה לצו מניעה זמני של הנהלת המכללה נגד בשביתה הממושכת.

2017-11-25_192151

המרצות ומרצים שמועסקים במכללת ביתברל ב"שעות אפקטיביות", שהתאגדנו בכוח לעובדים, פתחו בשביתה עם תחילת שנת הלימודים זה כחמישה שבועות. מהארגון נמסר כי "מטרתנו היא לסיים את משאומתן עם הנהלת המכללה ולחתום על הסכם קיבוצי שיסדיר וישפר את תנאי העסקתנו, וכמו כן לשמש גב לעובדים במטרה להגן על זכויותינו אשר עד כה היו מופרות תדיר בידי המכללה".

לדברי השובתים "הפנייה לבית הדין מדגישה את העובדה שהנהלת המכללה לא מצליחה להעביר את ההסכם שעליו כבר הוסכם עם המרצים ועלכן היא מנסה לשבור את השביתה הלגיטימית של עובדיה. אנו תקווה שפנייה לבית הדין תעשה את עבודת ההנהלה ותאפשר דיון ענייני מול הרגולטורים. אנחנו בטוחות בדרכנו ובמטרותינו, ומשוכנעות שבית הדין לא יקבל בקשה מבוהלת זו".

הדיון בבקשת ההנהלה נקבע למחר, בשעה 15:00 בבית הדין לעבודה, רחוב שוקן 25, תל אביב. הפגנת המרצים תתחיל בשעה 14:30 בפתח בית הדין. "אנו קוראים לכל המרצות והמרצים וסטודנטיות וסטודנטים להגיע ולהשמיע את קולנו בעד דרישותינו הצודקות והשביתה שאליה יצאנו רק לאחר שכלו כל הקיצים", נמסר.