בריוני 'אם תרצו' תקפו סטודנטים חברי חד"ש באוניברסיטה העברית

בריוני "אם תרצו" תקפו אתמול (שני )סטודנטים חברי חד"ש בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית. אנשי של קבוצת "אם תרצו" הפשיסטית טוענים שהציבו בצהריים שולחן עטוף בדגל ישראל ובתגובה הגיעו סטודנטים ערבים עם דגל פלסטין, אלא שהאחרונים מסבירים שהדגל הוצג בכלל במסגרת טיול אוריינטציה מתוכנן בקמפוס – ללא קשר לדוכן של הימין.

2017-12-05_221221

בתגובה לדגל פלסטין ולמוסיקה הערבית אחד בריוני "אם תרצו" הגיע לעמדה וחטף את הדגל מידי פעילי תא חד"ש. מאבטחים של האוניברסיטה העברית הוזעקו למקום כדי להפריד בין הצדדים, ובמקום התפתחה מהומה במקום.

הסטודנטים חברי חד"ש מסרו שלא הם החלו את הפרובוקציה. סוף פטישי, ראש תא "עומדים ביחד", בקמפוס סיפר כי הם "עמדו ממול 'אם תרצו' ותכננו להיות שם כבר שבוע מראש. הם הגיעו לשם עם חומרי הסברה שתוכננו לעשות סיור אוריינטציה לסטודנטים ערבים. חברי חד"ש שמו מוסיקה ערבית ברקע ושמו דגל פלסטין, אבל הם היו שם הרבה לפני הגעת אנשי 'אם תרצו' ואף קיבלו אישור להצבת השולחן שבוע מראש. 'אם תרצו' הם אלה שתקפו את הסטודנטים הערבים – פעילי חד"ש". יצוין שהיום בצהריים נערכה בקמפוס הר הצופים הפגנה בהשתתפות פעילי חד"ש, מרצ ועומדים ביחד במחאה על השתוללות הפשיסטית בקמפוס.