סוף-סוף: ועד עובדי בזק הצטרף למחאות שובתי פלאפון

עובדי בזק הצטרפו הבוקר (חמישי) להפגנת עובדי פלאפון שנערכה מול אחד ממתקני החברה שבבני ברק. זאת לאחר שוועד העובדים של בזק הצטרף למאבק של עובדי פלאפון שמבקשים להכיר בהתאגדות שלהם, ומשמעות הדבר היא שגם בעובדי בזק עשויים לקנוט בצעדים ארגונים. יצוין שעובדי בזק יקיימו אסיפות הסברה ביום ראשון הקרוב, שישבשו בפועל את העבודה.

עובדי פלאפון ובזק הפגינו הבוקר מול אחד ממתקני החברה בבני ברק (צילום: התאגדות עובדי פלאפון)

יצוין שבשיחה שנערכה עם כתב "גלובס" לפני כחודש אמר יו"ר ועד עובדי בזק, שלמה כפיר: "אני לא מכיר את הפרטים שם. אני שומע כל מיני גרסאות – אלה אומרים שיש להם מספיק חתימות להצטרפות להסתדרות, ואלה אומרים שאין להם מספיק. אני לא נמצא בתוך העניין, ולכן אני לא רוצה להביע דעה שאולי איננה נכונה".

לפני כשבוע הסכים כפיר לגנות את גרירת הרכבים של העובדים השובתים, ואילו בהודעה שמסרה אתמול על ידי ההסתדרות הוא כבר נשמע תקיף יותר: "אני פונה למנכ"ל פלאפון להפסיק את ההתעמרות כלפי העובדים ולהפסיק באופן מיידי את ההסתה כנגד ההסתדרות. זכות ההתארגנות היא זכות יסודית של כל גוף וארגון במשק. זו ההזדמנות של הנהלת פלאפון לעצור לחשוב ולקיים הידברות עם ההסתדרות ועובדי פלאפון ולא להתעלם ממנה".

 

מועד עובדי פלאפון נמסר: "המאבק של עובדי פלאפון הוא מאבק עקרוני על זכות ההתארגנות. גם עובדים אחרים במשק וגם הציבור כולו מבינים את זה. אני שמח על כך שעובדי בזק שכבר מאורגנים בהסכמים קיבוציים מסייעים לנו במאבק".