תנועות הנוער הציוניות יקיימו בתל-אביב עצרת לציון 20 שנה לרצח יצחק רבין

תחת הסיסמא "זוכרים את הרצח. נאבקים על הדמוקרטיה", תנועות הנוער הציוניות יקיימו בתלאביב עצרת לציון 20 שנה לרצח יצחק רבין במוצ"ש 31 באוקטובר, בשעה 20:00. בעצרת אמור להשתתף נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. גם מרכז רבין הצטרף השנה לארגון העצרת, לאחר שנים של מחלוקת עם תנועות הנוער.

2015-10-12_191332

כרזה של דוד טרטקובר

נמסר הכי "בעצרת יעמדו ביחד אנשים מכל קצוות החברה הישראליתיהודים וערבים, דתיים וחילוניים, מצביעי ימין ומצביעי שמאל ועל אף חילוקי הדעות יפעלו בשילוב כוחות לבניית חלופה של תקווה". העצרת בארגון קואליציית "זוכרים את הרצח. נאבקים על הדמוקרטיה" בהובלת תנועות הנוער הציוניות בני עקיבא, הנוער העובד והלומד, הצופים העבריים, השומר הצעיר, המחנות העולים ותנועת דרור ישראל.

בבסיס העצרת מונח ה'קול הקורא', מסמך העקרונות המשותף של השותפים בעצרת אליו מוזמנים להצטרף אנשים וארגונים נוספים, "אנו קוראים לכל שבטי ישראל ולכל חלקיה של החברה הישראלית להירתם למשימת דורנו בהבנה כי ישראל עומדת בפני הכרעות קשות והיסטוריות. הכרעות אלה יש לקבל אך ורק באמצעות ההליך הדמוקרטי וערכי המוסר. אנו מבקשים להציב את רצח ראש הממשלה כתמרור אזהרה בפני החברה הישראלית בעומדה בפני ההכרעות המתדפקות על דלתנו ולהתחייב כי בכל מחלוקת שתהיה ביננו הדמוקרטיה תכריע", מתוך הקול הקורא.