שביתה של הסגל הזוטר בכל האוניברסיטאות ביום ג'

 

 
"לנוכח גרירת הרגליים של האוניברסיטאות, והקצב האיטי בו מתקדם המו"מ, ומתוך חשש אמיתי לגורל הסמסטר, תתקיים ביום שלישי הקרוב שביתת אזהרה של חברי הסגל האקדמי הזוטר -כולל עוזרי הוראה, אסיסטנטים ומדריכים, מורים מן החוץ, מדריכים דוקטורים, מורים לשפות ומורים במסלול המקביל". על כך מסר בסוף השבוע אוהד קרני, יו"ר ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת תל-אביב. במהלך השביתה לא יתקיימו שיעורים, תרגולים, מעבדות, סמינרים וכל מטלת הוראה אחרת.
לדברי קרני "שביתה זו היא חלק ממהלך ארצי בו נקיים שביתות עוקבות באוניברסיטאות השונות: תל-אביב, הטכניון, חיפה, העברית ובן-גוריון . במאמץ להגיע לפתרון המשבר דחינו עד כה הצעות לצעדים ארגוניים חריפים יותר, שאנו מקווים שלא יהיה בהם צורך. לצערנו, האוניברסיטאות דוחות פעם אחר פעם את הצעות הפשרה של ות"ת. כך למשל, האוניברסיטאות עומדות בסירובן לשלם פנסיה מלאה, ומעוניינות לקצץ בוותק הנצבר לטובת חברי הסגל".
קרני הדגיש שמטרת השביתה היא לשדר להנהלת האוניברסיטה כי אנו נחושים ומסוגלים לנקוט בצעדים ארגוניים מקיפים במידה ולא תחול התקדמות משמעותית במשא ומתן. הוא קרא לסגל הזוטר לפועל לאכיפת השביתה ובפעילות ההסברה במהלכה.