ראש עיריית רמת השרון רוצה לפטר את יו"ר ועד העובדים

 

ראש העירייה איציק רוכברגר חידש לאחרונה את ניסיונותיו להשעות מתפקידו את צביקה צמח, יו"ר ועד העובדים בעירייה ומנהל מוקד 106. בשבוע שעבר קיבל צמח מכתב ממנכ"ל העירייה הרצל נחום ובו התבקש להגיב בכתב לטענות שמועלות נגדו וזאת כחלק מהליך שימוע נוסף.

אין זאת הפעם הראשונה שרוכברגר פועל להשעייתו של צמח מעבודתו בעירייה. לפני כארבעה חודשים נערך לצמח שימוע על ידי מנכ"ל העירייה בגין תלונה במשטרה שהגיש נגדו רוכברגר עצמו בטענה שצמח השמיע כביכול איומים נגדו באוזני אנשים המקורבים לרוכברגר.

השימוע אמנם נערך אבל סגירת התיק על ידי המשטרה הביאה את רוכברגר להתקפל מניסיון ההשעיה בידיעה כי הדבר לא יעמוד במבחן משפטי. צמח אף קיבל מכתב מנחום שאמר כי בעקבות השימוע לא מצא לנכון להמליץ על השעייתו. כחודש לאחר השימוע, בחודש אוגוסט, הגיש צמח תביעה לבית המשפט נגד רוכברגר על סך של 50 אלף, בטענה כי התלונה שהגיש נגדו במשטרה פגעה בשמו הטוב.

בשבוע שעבר הגישה העירייה תביעה נגד צמח לבית הדין המשמעתי של עובדי הרשויות המקומיות בגין התנהגות בלתי הולמת, פגיעה במשמעת ואיומים כלפי ראש העירייה.
בפנייה שהועברה לצמח מפורטים מספר מקרים בהם לטענת רוכברגר הושמעו איומים כנגדו על ידי צמח. מדובר באותם מקרים לפיהם הגיש רוכברגר את תלונתו במשטרה, אשר כאמור נסגרה לאחר זמן קצר. יצוין שרוכברגר, בטרם נבחר לראשות העיר מטעם רשימתו של ח"כ עמיר פרץ "עם אחד", היה אחראי על טיפול עובדי העיריות במסגרת ההסתדרות.