קצינים וחיילים באומץ לסרב יפגינו הערב נגד המלחמה; מחאה אמש בתל-אביב

 

קצינים וחיילים החברים באומץ לסרב יפגינו הערב נגד המלחמה בעזה ובהבעת תמיכה בסרבנים המחכים למשפט. ההפגנה תתקיים החל משעה 17:00 מול משרד הביטחון, שבקריה, בתל-אביב. אל ההפגנה יצטרפו גם הפעילים בקואליציה נגד המצור בעזה ובהם חברי חד"ש, מק"י ובנק"י.
 
בהודעה שמסר דובר תנועת הסרבנים נאמר: "אנו קצינים וחיילים בצה"ל, שביטחון מדינת ישראל ועתידה יקירים לליבם, מבינים שהתקיפה בעזה מעצימה את העימות, תביא עוד שנים ארוכות של טילים על מעגלי אוכלוסייה הולכים וגדלים, וממיטה אסון קשה מנשוא על העם בישראל ועל העם הפלסטיני". ועוד הוא אמר "אנחנו, שראינו בעינינו את מחיר הדמים שהכיבוש גובה בשני צידי המתרס, מבינים שנקמה אינה דרך פעולה, ושפעולת צה"ל בעזה מצניחה את הסכסוך ואינה מסייעת בפתרונו". "אנו מצהירים, כי לא ניקח חלק במסע ההרס בעזה" הדגיש הדובר.
 
יצויין שגם אתמול הפגינו כ-200 מפעילי הקואליציה נגד המצור במרכז תל-אביב. בעצרת שנערכה בקרבת ה"דיזנגוף סנטר", הונפו כרכזות נגד המלחמה, דגלים אדומים. עוד המפגינים קראו קריאות נגד המשך ההרג. אלון-לי גרין, מפעילי הקואליציה, מסר כי "נמשיך להפגין ולמחות – על עוד ההרג וההרס נמשך".