פעילים נגד שוד הגז הפגינו מול הבתים של השרים וחברי הכנסת של כולנו; "כחלון ברח"

 

עשרות פעילים הפגינו אמש (שבת) נגד שוד הגז מחוץ לביתו של שר האוצר משה כחלון בחיפה. המפגינים מסרו כי "כחלון מעל באמון האזרחים שבחרו בו, וכשל בהבטחתו לפרק את המונופולים". לדבריהם :כחלון ברח מביתו ולא היה מוכן להיפגש איתנו". הפגנות נוספות התקיימו גם מחוץ לביתם של יתר חברי סיעת "כולנו". במהלך ההפגנה מול ביתה של ח"כ מירב בן ארי בתל-אביב, היא יצאה למפגינים ושמעה את טיעוניהם. "יצאתי לפגוש את המפגינים כי היה לי חשוב מאוד לשמוע את הדברים", אמרה בן ארי. "הקשבתי, שמעתי והבטחתי ללמוד לעומק ולהחזיר תשובות בהקדם".

2015-07-19_215000

המפגינים הגיעו גם לבתיהם של חברי הכנסת אלי אלאלוף בבאר שבע, מייקל אורן בצפון תל-אביב וטלי פלסיקוב בערד. לדברי אלאלוף למפגינים נגד שוד הגז: "אין שום סיבה שנחזק את הטייקונים". יחד עם זאת הוא  ציטט כמה מטענות המונופול והממשלה על "מדינות מתחרות – שאם לא ננצל את הגז מישהו אחר ינצל, ודיבר על ההכנסות ממיסים".

זה השבוע הרביעי ברציפות שבו נערכות הפגנות נגד מונופול הגז והמתווה המוצע בין הממשלה לחברות "דלק" ונובל אנרג'י. במטה נגד שוד הגז הסבירו את הבחירה להפגין מול בתי הח"כים בכך שהסיעה ש"חרטה על דגלה להיאבק בטייקונים". "מפלגת כולנו התחייבה בפני הבוחר כי תדאג לפירוק המונופול האימתני ביותר במשק הישראלי – מונופול הגז", נכתב.