ח"כ תומא-סלימאן קראה למחנה הציוני לא להצטרף לממשלת הימין

"המחנה הציוני מעולם לא הציג אלטרנטיבה מהותית אמיתית לימין, לא בשאלה המדינית ולא בשאלות חברתיות-כלכליות" – כך אמרה היום (שישי) ח"כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש – הרשימה המשותפת) בתגובה לפרסום על המו"מ להצטרפות המחנה הציוני לקואליציה. "הרצוג זחל יותר יותר אל הימין, במיוחד כשאימץ את מתווה הימין בסוגיה הפלסטינית. הוא משרת את מדיניות הממשלה מהאופוזיציה, ועכשיו כנראה הוא בדרך לקואליציה המקרטעת של נתניהו. את מחירו של האופורטוניזם המפא"ניקי הטיפוסי הזה, ישלמו שני העמים שימשיכו לסבול מהכיבוש וממעגל הדמים, וגם ציבור העובדים בישראל, שהממשלה הזו בוגדת באינטרסים שלו לטובת בעלי ההון", הדגישה תומא-סלימאן.

2016-04-08_193204

יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג ביציאה ממעונו של המקובל הרב בניהו שמואלי. הרצוג הגיע השבוע לישיבת 'נהר שלום' הסמוכה לשוק מחנה יהודה בירושלים על מנת לקבל את ברכת הרב (צילום: כיכר השבת)

עוד היא קראה לחברי הכנסת של המחנה הציוני "להתנגד למהלך הזה, לא לבגוד בבוחרים שלהם, ולא להתפתות להיכנס לממשלה שאין לה שום בשורה לאזרחיות ולאזרחים בישראל". אתמול פרסם עיתון "הארץ" כי יו"ר העבודה יצחק הרצוג הרצוג וראש הממשלה בנימין נתניהו החליפו בשבועות האחרונות טיוטות להסכם קואליציוני, זאת עד התפוצצו החשדות נגד הרצוג והמגעים הוקפאו. לפי הדיווח, נותרו עדיין פערים בין הצדדים במספר סוגיות.