ועד עובדי הדואר החליט לפתוח בשביתה ללא הגבלת זמן

החל ממחר (שלישי) שביתה כללית בדואר ישראל כך הודיעו היום ההסתדרות וועד עובדי הדואר למנכ"ל החברה, חיים אלמוזנינו. משמעות הדבר היא שלא תהיה חלוקת דואר ברחבי הארץ, כאשר מדובר בחלק משורת צעדים ארגוניים בהם נוקט ועדי עובדי החברה כמחאה על ההתנהלות החדצדדית של ההנהלה.

 2014-04-28_210358

במכתב שמסר היום שמעון פרג'ון, יו"ר ועד עובדי הדואר, למנכ"ל, מאשים יו"ר הוועד את אלמוזנינו ברדיפה אישית של חברי הוועד ומציין כי הדבר לא יוכל לחפות לעד על כישלונות החברה בהובלתו. "הזנחת לחלוטין את העבודה המקצועית בחברה, ורק ברבעון הראשון של 2014 חסרים מיליוני שקלים למול היעדים אותם אתה קבעת. גם חוסר זה הינך מבקש להשלים מקיצוצי שכר של עובדי החברה", כתב פרג'ון.

יצוין שכבר היום (שני) לא חולק דואר באזור תלאביב והמרכז, כך הוחלט אתמול בישיבה מיוחדת שקיים ועד עובדי דואר ישראל. העובדים שפתחו הבוקר בשורה של צעדים ארגוניים בגיבוי ההסתדרות, מוחים על התנהלותה הפוגענית והחדצדדית של הנהלת החברה. זכור, במקביל להחלטת ההנהלה לפטר עשרות עובדים בעיצומו של תהליך מו"מ על הרפורמה בחברת הדואר, לפני החג הורה מנכ"ל החברה גם על הקיצוץ בשעות נוספות. הנחייה זו יצרה עומסי עבודה כבדים בסניפי הדואר, תוך פגיעה משמעותית בתנאי עבודתם ובשכרם של העובדים. יו"ר ועד עובדי דואר ישראל, אמר אמש כי: "מאחר ולהנהלה אין שום תוכנית להצלת החברה, מי שנדרש כעת לשלם על המחדלים של ההנהלה הם העובדים הפשוטים. מצער לראות כי גם בתקופה כה קשה, כאשר ההנהלה צריכה לקחת אחריות על מעשיה, היא עדיין מנסה להציל את עורה גם במחיר של ריסוק החברה. לא נאפשר לזה לקרות מאחר והמאבק שלנו הוא לא רק על גורלם של אלפי עובדים ובני משפחותיהם אלא על דמותה ועתידה של חברת דואר ישראל".