בנימין נתניהו כהרגלו: הסתה נגד הציבור הערבי לאחר הרצח בתל-אביב

 

כפי שפורסם באתר מק"י, יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), הגיב לאירוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל-אביב ביום שישי האחרון, שגרם למותם של שני צעירים ולפציעתם של שבעה נוספים. "הלב נשבר למראה התמונות. למרות שעוד לא ברורים כל הפרטים, אני מגנה כל פגיעה בחפים מפשע בצורה החדה והברורה ביותר", מסר.

2016-01-03_200709

בנימין נתניהו וגלעד ארדן בזירת הרצח בתל-אביב, אמש (צילום: לע"מ)

 

מהמשטרה נמסר כי נערכים חיפושים אחר החשוד ברצח, צעיר תושב ערערה שבוואדי עארה, נשאת מלחם, שריצה בעבר תקופת מאסר ממושכת על ניסיון לחטיפת נשק. בן משפחתו של החשוד נורה למוות בידי שוטרים לפני כעשור. לפי קרוביו, בעקבות אותו אירוע מלחם התערער נפשית.

אחרי פרסום זהות החשוד, מיהר ראש הממשלה נתניהו לזירת הפשע כדי לשאת נאום הסתה נגד הציבור הערבי. ראש הממשלה הכריז כי לא ירשה "קיום מדינה בתוך מדינה" וכי ממשלתו "תאכוף את החוק". נשאלת השאלה – היכן היה ראש הממשלה בשנים האחרונות, כאשר מקרי הרצח ותפוצת הנשק בחברה הערבית גאו? התשובה ברורה: הוא עסק בהסתה נגד הערבים הנוהרים באוטובוסים…

הבוקר (ראשון) שיגר ח"כ דב חנין (חד"ש – הרשימה המשותפת) תנחומי ליקיריהם של שמעון רווימי ואלון בקל, קורבנות הרצח הנפשע בתל אביב. ח"כ חנין מסר "אני מאחל החלמה לפצועים. מאחל לכולנו שנדע לעצור את ההתדרדרות לתהום, שנדע לא להישרף באש השנאה".

 

הידיעה מתפרסמת בגיליון השבוע של "זו הדרך"