אלפים רבים צועדים בשעה זו בתל אביב בקריאה להפסיק את המלחמה בדרום

ד"ר יעלה רענן, חברת חד"ש, המתגוררת במושב עין הבשור בעוטף עזה, הגיעה לתל אביב כדי להתנגד למלחמה: "החיים בצל הטילים בעוטף עזה קשים מאוד, אני דואגת לחיים של הילדים שלי בכל רגע במהלך היום. אבל כשאני דואגת לילדיי, אני חושבת גם על האמהות בעזה ועל הדאגה שלהן לילדיהן”.

אלפי פעילי חד"ש וארגוני שלום נוספים, יהודים וערבים, צועדים בשעה זו בתל אביב בקריאה להפסיק את המלחמה בעזה ולמנוע את המשך מעגל הדמים. המפגינים קוראים: "די להרג די למצור", "יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים" ו"בעזה ובשדרות אזרחים רוצים לחיות". בין הצועדים מצויה גם צמרת רשימת חד"ש לבחירות הקרובות.
 
ח"כ דב חנין (חד"ש), המשתתף בהפגנה, בירך על התרחבותו של מעגל המתנגדים למלחמה: "משפחות ההרוגים בעזה ובמערב הנגב, ומאות אלפי המשפחות שמעבירות את ימיהן במקלטים בצל הקסאמים והפצצות חיל האוויר, מחכות לקול של שלום ותקווה מהציבור הישראלי. כפי שהיה בשתי מלחמות לבנון, מעגל המתנגדים למלחמה הולך ומתרחב. כל שוחר שלום בישראל וכל מפלגה המגדירה את עצמה מפלגת שלום מוכרחים להשמיע קול ברור נגד המלחמה".
 
בין הפעילים צועדת גם ד"ר יעלה רענן, חברת תנועת חד"ש המתגוררת במושב עין הבשור בעוטף עזה, שהגיעה לתל אביב כדי לקרוא לממשלה להפסיק את המלחמה: "החיים בצל הטילים בעוטף עזה קשים מאוד, אני דואגת לחיים של הילדים שלי בכל רגע במהלך היום. אבל כשאני דואגת לילדיי, אני חושבת גם על האמהות בעזה ועל הדאגה שלהן לילדיהן. מהמושב שלנו שומעים את ההפגזות הכבדות על עזה, ובכל פעם שאני שומעת את המטחים אני חושבת על עוד אמא שעלולה לאבד את ילדיה. המלחמה הזו רק מוכיחה עד כמה המדיניות הלוחמנית והאלימה של הממשלה איננה מצליחה להשיג דבר כבר שישים שנה".