אגרת של עיר לכולנו לפעילים: נמשיך בעשייה גם לאחר הבחירות

"למעלה מ- 20,000 אזרחי העיר קראו אתמול בקול רם וצלול: אנחנו רוצים עיר לכולנו! יותר מ- 46,000 איש בחרו בדב חנין לראשות העירייה וערערו משמעותית את ההגמוניה החולדאית שנראתה וודאית עד לפני חודשים ספורים". כך נכתב שאגרת שנשלחה הבוקר אל מאות הפעילים של הרשימה "עיר לכולנו" בעיר ת"א-יפו.

עוד נאמר באגרת: "לפני כשנה יצאנו יחד למסע מסעיר ומרתק. כל אחד ואחת מאיתנו קפץ לעגלה הדוהרת הזאת בנקודות שונות, ותרם ממיטב זמנו ומרצו. במו ידינו יצרנו תנועה עירונית מזן מיוחד במינו, תנועה עממית שמבוססת על פעילות אזרחית מבורכת. את הקמפיין שעשינו עוד ילמדו באוניברסיטאות; עשינו קמפיין מדהים, בלי כסף ובלי גב של מפלגות גדולות ובעלי הון, אך עם המון התלהבות ואנרגיות. את השינוי האדיר שחוללנו בעיר, עדיין מוקדם להעריך. אך כבר היום ברור לכולם כי נפל דבר בתל אביב-יפו. הוכחנו שבחברה הישראלית והעירונית יש כוחות חיוביים, בריאים, יצירתיים ונפלאים, שאינם מוכנים להשלים עם המציאות המעוותת, ונחושים לעשות הכל כדי לתקן אותה". על הצפוי בחודשים הקרובים נכתב: "התקופה הקרובה עומדת להיות מרגשת ומסעירה לא פחות. עם כניסת נציגינו למועצה וחידוש פעילות הפורומים, תצא התנועה לדרך חדשה ותשרת את הציבור מן האופוזיציה בהתלהבות ובמסירות. תודה לכם, הפעילים והפעילות, על שהפכתם את החלום הזה למציאות ועל שנתתם לעיר הזאת את המתנה הכי טובה שקיבלה מזה שנים. הוכחתם שתל אביב-יפו יכולה להיות, והיא גם תהיה – עיר לכולנו".
האיגרת מסתיימים במילים: הניסיון שהצטבר במהלך החודשים האחרונים הוא יקר מפז. נשמח אם תשתפו אותנו ברעיונות, הערות והארות לגבי ניסיונכם ותחושותיכם. סיימנו פרק ראשון ואנחנו נכנסים לפרק חדש ומרתק. הצטרפו לפורומים כדי להיות שותפים לסיעה ולעשייה! נעשה עיר לכולנו!"
ניתן לשלוח רעיונות, הערבות והארות לצוות המרכז את "עיר לכולנו" באמצעות הדוא"ל: