במוצ"ש יפגינו בתל-אביב נגד שוד הגז על ידי הטייקונים בסיועו של נתניהו

במוצ"ש יפגינו בתל-אביב נגד שוד הגז על ידי הטייקונים בסיוע ממשלת הימין. בקריאה שפורסמה לקראת ההפגנה נאמר "בימים האלה מתקיים שוד של משאב הטבע הנדיר שנמצא בישראל – מאגרי הגז הטבעי. הפוליטיקאים בממשלה מסייעים למונופול הגז של יצחק תשובה ונובל אנרג'י להשתלט על מאגרי הגז של ישראל למשך שנים. מי שעומד בראש השוד, הוא ראש הממשלה ביבי נתניהו. הוא זה שאחראי למינוי צוות שנועד לעקוף את הממונה על ההגבלים העסקיים".

2015-06-25_200210

לדבריהם "נתניהו הוא זה שאחראי ליוקר המחייה ולאי הורדתו בעזרת הגז". כמו כן ציינו שאת החשמל בישראל מייצרים בעזרת גז שמגיע ממאגרי הטבע ששייכים לאזרחי ישראל ומונופול הגז גובה מחיר מופקע על הגז מאזרחי ישראל. המחיר שמונופול הגז גובה מאזרחי ישראל הוא פי 2 מהמחיר הריאלי ו"מחיר זה מתבטא בחשבונות החשמל של כולנו ובמחירים שאנחנו משלמים בכל תחומי החיים".

כאמור, במוצאי השבת הקרוב, 27 ביוני  "אזרחי ישראל יוצאים לרחוב כדי לדרוש הסברים. במוצאי השבת, אזרחי ישראל יוצאים לעצור את שוד הגז!". ההפגנה תתחיל בשעה 20:00 מול לשכת שר האנרגיה בתל-אביב, בבית אמות משפט, רחוב שאול המלך 8. "משם נצעד לעבר קרית הממשלה ונדרוש לעצור את שוד הגז".

ח"כ דב חנין (חד"ש – הרשימה המשותפת) קרא לקחת חלק בהפגנה ואף פרסם היום (חמישי) תגובה להחלטת "הקבינט ביטחוני מדיני". לדבריו "שוד הגז הגדול קרוב להשלמה. משאב הטבע הגדול ביותר שיש לנו כאן הולך להילקח מאיתנו בתוך ימים אחדים, ולעבור לידיהם של בודדים. השוד הזה ייחתם סופית בדלתיים סגורות, בעקבות הדיון של הקבינט הביטחוני. והוא הולך להיראות ככה: כניעה מלאה לתכתיבי מונופול הגז, מחיר מופקע ללא פיקוח, פתיחת ערוצי ייצוא על חשבון המשק שלנו והחשמל הנקי והזול שיכול היה להגיע לכולנו, ויתור על תחרות אמיתית בתחום, רווחים עצומים לטייקונים והפסד גדול, עצום, לכל אחד מאיתנו. זה יקרה מהר יותר ממה שאנחנו חושבים, אלא אם נתעורר וניאבק על מה שמגיע לנו".

 

עוד על ההפגנה:

https://www.facebook.com/events/472857752882122