הקורבן ה-62 מתחילת השנה: פועל נהרג בתאונת עבודה סמוך לצומת בית הערבה

פועל בן 25 נהרג היום (שני) בתאונת עבודה בשטח חקלאי סמוך לצומת בית הערבה, לאחר שנפגע מטרקטור. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום שם מצאו את העובד ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

חובש בכיר במד"א מאיר פולק: "הגענו למקום האירוע והובילו אותנו אל הפועל ששכב בסמוך לטרקטור כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות קשות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

יצוין שעיסאם עאזר ג'ובראן, בן 60, תושב ריינה, נהרג ביום ראשון לאחר שנפל מגובה 3 קומות במהלך שיפוץ בית במעוצה המקומית ריינה שבגליל התחתון. כונני מד"א דיווחו כי נמצא שוכב בסמוך לפיגומים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

על פי הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה ג'ובראן הוא העובד הרביעי שנהרג בתאונות עבודה אתרי בנייה מתחילת החודש, וזאת בנוסף ל-5 עובדים שנהרגו באתרי הבנייה בחודש אוגוסט, "מתחילת השנה חלה עלייה של יותר משליש במספר ההרוגים בתאונות העבודה באתרי הבנייה לעומת פרק הזמן המקביל אשתקד, אולם לא נראה שמשרד העבודה והשר יואב בן צור העומד בראשו טרודים מההתדרדרות החמורה בבטיחות העובדים בישראל", נמסר.