עובדי עוף העמק יקיימו מחר (ב') הפגנה ב-10:30, מול ועדת הכספים של הכנסת בירושלים, בזמן שהוועדה תדון בנושא עתידו של המפעל. "אני קורא לממשלה הנכנסת להיכנס לעובי הקורה ולהתערב במיידית להצלתו של המפעל ופרנסת העובדים", קרא היום יו"ר ועד העובדים, מוטי סער. נודע, כי פעילי חד"ש ומק"י מתארגנים כדי להגיע להפגנה ולהביע תמיכה בעובדים הנאבקים על מקום עבודתם.
מההסתדרות נמסר, כי הם ממשיכים לבדוק אפשרות להציל את המפעל, תוך קיום מגעים עם גורמים עם האוצר ועם גורמים המעוניינים להשקיע במפעל. מתוך כך, נמשכת התבצרות העובדים במפעל זה יום השמיני. היום קיימו העובדים "יום כיף" לילדיהם.


