מוצ"ש בתל-אביב: הפגנה נגד גזירות מממשלת הימין

פעילים חברתיים קוראים להפגין מחרף, מוצ"ש, נגד הגזירות של ממשלת הימין. דובר הקבוצה מסר "זו לא גזירה משמיים, זאת גזירה מביבי – נאבקים בתכנית הצנע! במוצאי שבת יוצאים חזרה לרחובות להתנגד לגזירות הכלכליות הישנות והחדשות!". ההפגנה תצא בשעה 20:00 מכיכר הבימה וכעבור שעה תתקיים עצרת בקריית הממשלה.

 

עוד נמסר "צעדות המחאה האזרחיות המתקיימות ברחבי המדינה כל מוצ"ש כבר שבועות זכו עד עתה להתעלמות מוחלטת מצד הממשלה. לא עוד! בשבת הקרובה נעשה את הלילה על המדרכה, בשקי שינה או מחצלות – אל מול קריית הממשלה. מצטרפים להפגנה שמתחילה בכיכר הבימה, ההפגנה האמיתית של אנשי המחאה נגד הגזרות הכלכליות הישנות והחדשות, בזמן שמוותרים לטייקונים על מיליארדים, גוזלים 180 מיליארד ש"ח מתקציב הביטוח הלאומי לטובת הטייקונים ולוקחים מאיתנו מסים כדי לסגור את הגירעון שנוצר- אנחנו לא נשתוק! החבל על הצוואר של כולנו מתהדק. בכל יום מודיעים לנו אמצעי התקשורת על גזירות חדשות, ביניהן גם צעדים לחיסול מוחלט של הדיור הציבורי. הממשלה מקצצת בכבודם של בני האדם ובחייהם. אנחנו האזרחים. המדינה היא שלנו. נכסי הציבור הם שלנו. לא נפקיר את חיינו! לא נוותר! נצעד יחד ברחוב. נשב בפתח משרדי הממשלה. נישן ליד מוסדות. נעיר את השלטון. כל אחת עם גופה וקולה! כל אחד עם גופו וקולו!" ועוד "חסר לכם כסף? לכו לטייקונים שעשקו אותנו כל השנים האלה, 36 מיליארד שקל רווחים כלואים – קחו משם! לא על חשבוננו! יצוין שבמקביל תתקיים הפגנת מחאה נוספת, בין הכפרים ירכא ויאסיף, שבגליל המערבי. זאת, על פי יוזמת פעילי המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק"י) במחוז עכו.

פרטים נוספים על האירוע בתלאביב:

http://www.facebook.com/events/207958502665374