'סומוד – המאבק על אל-עראקיב' יוקרן בבאר-שבע

המרכז לקיימות שכונתית בבאר-שבע ופורום דו קיום בנגב מזמינים להקרנת הסרט 'סומוד- המאבק על אל-עראקיב' בבימויה של ג'יל קסטלר-ד'אמורס. ההקרנה תיערך ביום שני הקרוב, 18 לפברואר, בשעה 20:00 במרכז לקיימות שכונתית, רינגלבלום 90, באר שבע.

הפגנה של תושבים בדואים למען זכויותיהם, בארשבע, דצמבר 2012 (צילום: פורום דוקיום)

הסרט מספר את סיפורו של הכפר אל-עראקיב שנהרס כבר 43 פעמים, ואת סיפור מאבקם של אנשי הכפר להכרה ולשוויון. מיד לאחר הסרט תתקיים שיחה עם עזיז אבו-מדיגם, ממובילי המאבק.

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/521131161260921/?fref=ts