המרכז לקיימות שכונתית בבאר-שבע ופורום דו קיום בנגב מזמינים להקרנת הסרט 'סומוד- המאבק על אל-עראקיב' בבימויה של ג'יל קסטלר-ד'אמורס. ההקרנה תיערך ביום שני הקרוב, 18 לפברואר, בשעה 20:00 במרכז לקיימות שכונתית, רינגלבלום 90, באר שבע.

הפגנה של תושבים בדואים למען זכויותיהם, באר–שבע, דצמבר 2012 (צילום: פורום דו–קיום)
הסרט מספר את סיפורו של הכפר אל-עראקיב שנהרס כבר 43 פעמים, ואת סיפור מאבקם של אנשי הכפר להכרה ולשוויון. מיד לאחר הסרט תתקיים שיחה עם עזיז אבו-מדיגם, ממובילי המאבק.
האירוע בפייסבוק:


