אשדוד: עובדי אשטרום שבתו בעקבות פיטורי המנהל

מנהל מפעל אשטרום באזור התעשייה באשדוד, יוסי ז'אנו, כינס אתמול בבוקר (ד') את עובדיו והודיע להם על פרישתו הפתאומית. בעקב ההודעה החליטו עובדי המפעל המייצר בטון ומוצרים רבים לענף הבנייה והתשתיות לפתוח בשביתה עד להחזרתו של ז'אנו לתפקידו.

ז'אנו שמנהל את המפעל ב-40 העשורים האחרונים וההודעה על פרישה התקבלה בתדהמה על ידי העובדים. בין העובדים שפתחו בשביתה: מנופאים, אנשי אחזקה, עובדי פס ייצור ומהנדסים שמתקשים לקבל את החלטת ההנהלה שלטענתם אילצה את מנהלם לפרוש מתפקידו לאחר כל כך הרבה שנים. יצוין שהעובדים נאלצו לשוב לעבודה מספר שעות לאחר פרוץ השביתה הספונטנית כי ההנהלה איימה לפטר את כל השובתים.