
סין שיגרה הבוקר (שבת) לוויין בעבור ונצואלה, השני במספר. על כך מסרה רשת הטלוויזיה "טלסור". הנשיא הוגו צ'אבס, הריע את השיגור מקראקס הבירה בשידור חי ושיבח את כל המעורבים במיזם.

הלוויין ששוגר הבוקר בסין (צילום: טלסור)
גורמים בכירים בקראקס מסרו כי עלות הלוויין 140 מיליון דולר, וכי התצלומים שיספק ישמשו בין השאר למיפוי אדמות חקלאיות, לתכנון עירוני וכפרי, למאבק בסמים ולניטור שיטפונות. יצוין שהלוויין הראשון של ונצואלה שוגר מסין לפני 4 שנים.
לידיעה על שיגור הלוויין בסוכנות הידיעות הרשמית של ונצואלה (בספרדית):
http://www.rnv.gov.ve/noticias/?act=ST&f=3&t=196181
סרטון על שיגור הלוויין בסין:
http://www.rnv.gov.ve/noticias/?act=ST&f=3&t=196181


