הפגנות נגד סכנת המלחמה עם איראן יתקיימו ביום חמישי הקרוב, 23 באוגוסט, בחיפה, ירושלים ותל-אביב. ההפגנה בחיפה תקיים בשעה 19:00 במרכז הכרמל (לעמוד האירוע בפייסבוק). ההפגנה התל אביבית תתקיים בשעה 18:00 מול משרד הביטחון (לעמוד האירוע בפייסבוק). ההפגנה הירושלמית תיערך בשעה 18:00 מול בית רה"מ (לעמוד האירוע בפייסבוק).

הפגנה נגד המלחמה מול משרד הביטחון, 6 באוגוסט (צילום: הגדה השמאלית)
כמו כן, זה השבוע השני נערכות מחאות יומיות נגד המלחמה מול ביתו של שר הביטחון , אהוד ברק בשדרות שאול המלך פינת אבן גבירול בתל-אביב, בשעה 20:00 (לעמוד האירוע בפייסבוק). בהפגנות היומיות, שהחלו ביום ראשון, ה-12 באוגוסט, השתתפו עד כה מאות אנשים.
יצוין שביום חמישי האחרון, ה-16 באוגוסט, השתתפו מאות בהפגנה שנערכה במרכז תל-אביב נגד כוונות המלחמה של הממשלה. הפעילות/ים התכנסו מול מטה הליכוד, מצודת זאב, שברחוב המלך ג'ורג' וקראו קריאות נגד המלחמה, נגד בכיבוש ונגד ממשלת הימין. בין המפגינים: ח"כ דב חנין (חד"ש), חברי הכנסת לשעבר תמר גוז'נסקי (חד"ש) ומוסי רז (מרצ) ושני חברי האופוזיציה במועצת העיר ת"א-יפו: יואב גולדרינג (עיר לכולנו) ותמר זנדברג (מרצ). ממצודת זאב המפגינים הגיעו לביתו של שר הביטחון, אהוד ברק, בחוב אבן גבירול.


