תנועת אנחנו העיר דורשת לפטר מכל תקפידו הציבוריים את איש הליכוד ארנון גלעדי

תנועת אנחנו העיר דורשת לפטר מכל תקפידו הציבוריים את איש הליכוד ארנון גלעדי. ביום רביעי האחרון שחרר בית משפט השלום בראשון לציון בתנאים מגבילים את גלעדי, המשנה לשעבר לראש העיר תל אביב־יפו, החשוד בעבירות מין כלפי קטין. על גלעדי נאסר לצאת מהארץ וליצור קשר עם המתלונן למשך 60 יום, זאת לצד ערבות כספית. גלעדי נדרש להפקיד ערבות עצמית על סך עשרת אלפים שקלים וערבות צד ג' בסך 5,000 שקל. קודם לשחרורו ממעצר, שמו של גלעדי היה אסור בפרסום.

תעמולת הליכוד בבחירות למועצת העיר ת"א-יפו ב-2018

 

על כך כתב חבר מועצת העיר ת"א-יפו, עו"ד אמיר בדראן, תושב יפו ופעיל חד"ש: "להשתיק את המואזין ביפו? רק הליכוד יכול. זו הייתה סיסמת הבחירות איתה רץ ארנון גלעדי, שחשוד כעת בתשלום לקטין עבור מין, בקמפיין של שנת 2013 לרשות העיר. מזעזע לחשוב איך גלעדי, שהתגאה בכוונתו להשתיק את האוכלוסייה הערבית ביפו, פעל כדי להשתיק את אותו קטין במשך שנים, עד שהקורבן אזר את האומץ לספר את מה שעבר".

בדראן הוסיף שארנון גלעדי התפאר והתגאה בקמפיינים גזעניים בבחירות 2013 ו-2018, כשניסה להיבחר לראשות העיר תחת הסיסמאות "זה או אנחנו או הם", "אין שיקום בלי גירוש" ו"עיר עברית או עיר של ערביי יפו".  "אלה סיסמאות מרכזיות בקמפיין ההסתה שהוביל נגד תושבי העיר הערבים ומבקשי המקלט. באותה התקופה נאבקתי בהצלחה כדי לשלול את מינויו כנציג העירייה בוועדה הציבורית של נתב"ג. היום אני דורש לפיטוריו המידיים מכל תפקידיו הציבוריים במועצת העיר. אדם שמוביל קמפיין בחירות המבוסס רק על שנאה, גזענות ואלימות כלפי המוחלשים ביותר בחברה – גם בחייו האישיים מתנהל על פי אותן אמות מידה".