תושבים וסוחרים יפגינו בדרום תל-אביב נגד חברת התחנה המרכזית החדשה

תושבים וסוחרים יפגינו מחר, שני 6 בדצמבר בשעה 18:00 נגד חברת התחנה המרכזית החדשה שבדרום תל-אביב. מתנועת "אנחנו העיר" נמסר "נפגין נגד ההתעמרות הפושעת והבריונות של חברת התחנה המרכזית החדשה בבעלותו של קובי מימון בפרנסתם, כבודם ועסקיהם של הסוחרות והסוחרים בתחנה המרכזית".

לדברי הפעילים "בשבועות האחרונים אנו עדים להזנחה פושעת ולאלימות במתחמי המסחר בתחנה המרכזית: חנויות נפרצות והתכולה נזרקת למסדרונות, ביזה של התכולה, אי-איסוף זבל במשך ימים, מיזוג שלא עובד, ניתוק החשמל, נעילת שערים בשעות העבודה, צמצום מאבטחים ועוד".

מרגע שהוכרז בחודש שעבר על צו סגירה של התחנה המרכזית עקב אי רישיון עסק – חברת התחנה המרכזית בבעלות הטייקון קובי מימון, "העלו הילוך בהתעללות בבעלי העסקים בתחנה, על מנת להכין את הקרקע למקסום רווחים עתידי על חשבון הסוחרות והסוחרים המפונים", נמסר.

"בעוד שפינוי האוטובוסים מהתחנה הוא צעד מתבקש, הכרחי ומבורך, הוא לא יכול להיעשות כפי שהוא נעשה כעת – בגסות, בדורסנות, תוך התעלמות מזכויות הסוחרות והסוחרים, אשר הפינוי משפיע עליהם באופן הקשה ביותר ופרנסתם נפגעה באופן אנוש. הם השקיעו את מיטב כספם ושנים ארוכות מחייהם להקמת עסק ותפעולו – חוות וחווים התעללות והתעמרות קשה הנועדה להבריח אותם ממקור פרנסתם ללא שום פיצוי" הוסיפו והדגישו "עיריית ת"א-יפו ומשרד התחבורה עומדים מנגד, ולא מגישים עזרה וסיוע מול הקטסטרופה שמתחוללת בתוך התחנה".

 

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/264264502430519