רק עופר כסיף ציין בכנסת את יום המודעות לחטיפת ילדי תימן, מזרח והבלקן

מאות ובהם פעילים ומשפחות השתתפו אמש (שני) בעצרת לציון יום המודעות לחטיפת ילדי תימן, מזרח והבלקן, שארגנה עמותת עמר"ם. העצרת השנתית נערכה בגן הוורדים שליד הכנסת בירושלים, תחת הסיסמא "הכרה, צדק, ריפוי – לא פחות".!

ח"כ עופר כסיף נושא דברים, אתמול, במליאת הכנסת ביום המודעות לחטיפת הילדים (צילום מסך: ערוץ הכנסת)

 

יצוין שרק חבר כנסת אחד בלבד ציין אתמול פומבית את יום המודעות לחטיפת הילדים: ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת). "לא איפשרו להורים להיפרד, לא איפשרו להם לקבור או לדעת. הייתה השקפת עולם מתנשאת על יהודים יוצאי מדינות ערב ועל ערבים, כאילו הם לא היו בני אדם אלא אבק אדם. הם עדיין מופלים לרעה״. ציטט כסיף את דבריו במליאת הכנסת של המנהיג הקומוניסטי, ח"כ דאז מאיר וילנר בנושא ב-1952. ח"כ כסיף הוסיף "מעל לאלף ילדים נלקחו ממשפחותיהם – הועברו לאימוץ או מתו מבלי שנמסרה להוריהם הודעה. עבורם ועבור בני משפחותיהם אנו דורשים היום צדק".

בטרם נערכה העצרת בגן הוורדים, מסר יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש): "היום אנו מציינים את יום המודעות לחטיפת ילדי תימן, המזרח והבלקן. זהו פשע אכזרי שתודלק על ידי שנאת ערבים, שהופנמה כלפי ערבים-יהודים. על הממשלה לחזור בה מניסיון הטיוח וההצעה לשלם דמי שתיקה למשפחות, לפתוח את הארכיונים ולפעול להכרה, צדק וריפוי".

 

סרטון – דבריו של ח"כ כסיף, אתמול, במליאת הכנסת:

https://www.facebook.com/ofercass/videos/193670125997808

 

עוד בנושא:

https://zoha.org.il/104114