ראשי חד"ש-תע"ל בקריאה לציבור היהודי הדמוקרטי: אנו נמנע מהבן גבירים להרכיב ממשלה

רשימת חד"ש-תע"ל פרסמה אמש (ראשון) קריאה לציבור היהודי-דמוקרטי לתמוך בה כ"הצבעה אסטרטגית" בבחירות שייערכו מחר לכנסת ה-25. חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי, ראשי חד"ש-תע"ל, צייצו במקביל סרטון בעברית שמיועד לקהל יהודי ובו אמרו: "בבחירות האלו שלטון הימין בסכנה. בלעדינו יש לימין ממשלה על מלא. כדי לעצור אותם אנחנו צריכים אתכם איתנו. הצבעה עבור הרשימה שלנו היא שתקבע את פני הפוליטיקה, היא שתמנע מהבן גבירים מלהרכיב ממשלה. תצביעו אסטרטגית לחד"ש-תע"ל".

"שינוי מתוך שוויון", פעילי חד"ש ומק"י ובהם ח"כ עופר כסיף במצעד האקלים שנערך ביום שישי האחרון בתל-אביב (צילום: זו הדרך)

 

יצוין שהסופר ועיתונאי עודה בשאראת פרסם הבוקר טור ב"הארץ" ובו כתב "חד"ש היא המפלגה הזכאית ביותר לקבלת אות השמירה על גחלת השותפות היהודית־הערבית, מה שנהגנו לכנות בזמנים הטובים ההם "אחווה יהודית ערבית" — קריאה הנשמעת היום כאילו נחתה מהמאדים. הזמן התעייף, וחברי חד"ש לא התעייפו. הרי שותפות יהודית־ערבית, כמו הצדק, צריכה להיראות ולא רק להיאמר".

לדברי בשאראת דווקא היום נדרשים כל הכוחות הדמוקרטיים היהודיים למנוע קריסה של מבצר השלום, השוויון והשותפות היהודית־הערבית. צריך להחזיר לחד"ש חלק מהחוב המוסרי שתנועות השותפות חייבות לה, ולתמוך בכל הכוח במגדלור הזה, שהאיר גם בימי השנאה החשוכים. זהו חוב מוסרי ענקי לחד"ש, והיום הוא זמן הפירעון".

 

סרטון – הקריאה המשותפת של חברי הכנסת עודה וטיבי:

https://www.facebook.com/hadash.org.il/videos/1261549241304019