צבא בן גביר וכהנא: משמרת תמיכה בארבעה הסרבנים הכלואים מול בית הכלא הצבאי 10

תנועות יש גבול ומסרבות יקיימו מחר (שבת), בשעה 15:00 משמרת תמיכה בארבעה הסרבנים הכלואים מול בית הכלא הצבאי 10 – נווה צדק, שליד תל מונד.  "שחר, עינת, נוה ואביתר עדיין כלואים על סירובם לשרת ולתת יד לפשעי המלחמה שהצבא מבצע בשטחים. שינוי הממשלה לא ישנה את מדיניות הכליאה של בני נוער החושבים אחרת מהסטטוס קוו המליטריסטי בו מדינת ישראל שקועה", נמסר.

הסרבנים הם נוה שבתאי לוי הכלוא זה 35 ימים; עינת גרליץ כלואה  57 ימים; אביתר רובין כלוא 50 ימים ושחר שורץ כלוא כבר 60 ימים. "עוברים שבועות וחודשים והצבא ממשיך ופוסל אותם בוועדות המצפון. מלחמת התשה שהצבא לא ינצח בה. לא ישתיק ההתנגדות לכיבוש והסולידריות עם המשפחות הפלסטיניות מעבר לגדר ובתוך שטח ישראל", הדגישו.

ח"כ עופר כסיף (חד"ש) נושא דברים בעצרת תמיכה עם הסרבנים הכלואים מול כלא 10, 25 בספטמבר 2022 (צילום: מסרבות)

 

ממסרבות נמסר שלאחר הבחירות האחרונות "בהן נרשם הישג עצום לימין הישראלי חשוב להסתכל שוב על הגוף שבסופו של דבר עליו מסתמכת המדינה – הצבא הישראלי. אם נדמה שהתוצאות הכלליות הן קיצוניות, בצבא היו קיצוניים אפילו יותר, כאשר 15% מקולות החיילים נרשמו לזכותו של איתמר בן גביר (כנגד 10% בכללי). כשרק לפני שנה-שנתיים בצלאל סמוטריץ' היה נחשב קיצוני באופן נחרץ, כיום הוא נראה מתון להפליא ביחס לכהניסט והאוהד המושבע של ברוך גולדשטיין – בן גביר".

"בבחירות התגלה באופן חד-משמעי מה שהיה ידוע לרבים עד כה ועכשיו נודע ברבים אף יותר, והוא התמיכה הנרחבת לה זוכה תנועת הימין הקיצוני במדינה. לא רק חברי עוצמה יהודית והציונות הדתית, גם תומכי הליכוד, ש"ס, אגודת ישראל וכו' מעודדים את הכהניסטים ורואים בהם יותר מרק חברים לגיטימיים לממשלה. זה הייצוג האמיתי של העם במדינה זו. התמיכה הנרחבת אף יותר לה הם זוכים בצבא לא צריכה להפתיע אף אחד", הוסיפו. לדברי מסרבות "צה"ל הופך להיות הצבא של בן גביר וחבריו למורשת כהנא".

 

לפרטים נוספים ולהסעות מתל-אביב וירושלים:

https://www.facebook.com/events/453944163533663