פעילי הדיור הציבורי יתבצרו בדירה של משפחה חד-הורית באור יהודה המאוימת בפינוי

"משרד השיכון הכריז על דיירות הדיור הציבורי מלחמה, אז אנחנו נחזיר לו מלחמה", כך מסרו פעילי פורום הדיור הציבורי שקראו למנוע את גירוש אם חד הורית וילדיה מדירתה. פעילים חברתיים יחד עם דיירי הדיור הציבורי יצטרפו למשמרות התבצרות בביתה של תמר אלקובי, אם חד-הורית לחמישה ילדים העומדת בפני גירוש. הפעילים, אלקובי וילדיה יתבצרו בדירה מחר (שלישי) בשעה 07:00 ברחוב היסמין 12 דירה 17 אור יהודה.

מפורום הדיור הציבורי נמסר ש"משרד השיכון הולך לזרוק אותה ואת ילדיה לרחוב ואנחנו לא ניתן להם. נעמוד יחד איתה מול הממשלה הרעה הזאת, ממשלת הפינויים, מול משרד השיכון, ומול כל מי שיבוא לפנות אותה". "לא ניתן לזה לקרות. נגמרו הימים שתפנו בשקט אנשים ומשפחות לרחוב עכשיו תצטרכו לעבור דרכנו!", הדגישו.

יצוין שביפו מפגינים מדי יום חמישי, זה שבועות ארוכים, נגד נישול דיירי חברת הדיור הציבורי עמידר מבתיהם. המוחים נושאים כרזות בערבית ובעברית בגנות עמידר וניסיונות הנישול. גל הפינויים ביפו החל לפני כחצי שנה. מאות תושבים קיבלו לפתע התרעות מחברת עמידר שעליהם לקנות את ביתם או להתפנות מייד. אך המחיר שקבעה עמידר חד-צדדית לרכישת הבית לא היה מחיר מוזל, בו מוכרת החברה את דירותיה כשהיא בכובעה כמשכן ציבורי.

 

האירוע בפייסבוק: https://fb.me/e/4EwMSbAtd

עוד בנושא: https://zoha.org.il/106108