פועל נפל מהקומה השלישית באתר בנייה בקריית אונו ונהרג; גידול של 25% בהרוגים

פועל בניין סיני, בן 40, נהרג הבוקר (שישי) בתאונת עבודה. הפועל נפל אל מותו בפרויקט של חברת "בוני התיכון" ברחוב ש"י עגנון בקריית אונו. חבריו סיפרו שהוא נפל ממעלית משא בקומה השלישית.  בשעה 08:41 בבוקר התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירקון על פועל שנפל מגובה של 3 קומות וחובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו שנאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן וחובש רפואת חירום במד"א נתן גולדרייך סיפרו: "כשהגענו לאתר ראינו את הפועל שוכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". נמסר כי המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה מסרה כי רישיון חברת "בוני התיכון" מושעה על תנאי למשך שנתיים בהתאם להחלטת רשם הקבלנים מהשנה שעברה, לאחר שהוטלו 25 צווים על הפרת כללי בטיחות. עוד נמסר שמספר ההרוגים בתאונות עבודה מתחילת השנה גבוה ב-25% מהתקופה המקבילה אשתקד, "אולם מספר צווי הבטיחות המוטלים על ידי מפקחי מנהל הבטיחות התעסוקתית של משרד העבודה ממשיך לרדת בעשרות אחוזים, זו השנה השלישית ברציפות".

 

עוד בנושא:

עובד נהרג בבני ברק: מספר שיא של 11 הרוגים בתאונות עבודה מתחילת החודש