פודקאסט נוסף של חד"ש עולה לרשת: 53 שנה להוצאתו להורג של צ'ה גווארה

הפודקאסט השבועי בהפקת חד"ש הוקדש הפעם לציון 53 שנה להוצאתו להורג של המהפכן הקובניארגנטיני ד"ר ארנסטו "צ'ה" גווארה. גל חד"ש אירח את ההיסטוריון ד"ר אפרים דוידי, עורך השבועון "זו הדרך" ומחבר הספר "צ'ה גווארה סיפורו של מהפכן". בשיחה: מורשתו של צ'ה, על התפקיד שמילא במהפכה הקובנית, על ההישגים של המשטר הסוציאליסטי בקובה.

בשבוע שעבר, ולקראת הבחירות לנשיאות בארצות הברית עם פרופסור מיכאל זכים, היסטוריון של כלכלה ותרבות מודרנית באוניברסיטת תלאביב, כדי לצלול לעומק לתופעת דונאלד טראמפ. בשיחה: ההיסטוריה של הימין הפופוליסטי באמריקה, טראמפ והתסכול העמוק מהמערכת שמוביל להצבעה בשבילו, ועל מעמדת הפועלים האמריקאי שמגיע לעוד מערכת בחירות ללא מפלגה שמייצגת אותו, וצריך לבחור בין שני מועמדים שנמצאים עמוק בכיס של התאגידים. מראיין: נמרוד פלשנברג.

גל חד"ש הוא פרויקט של סניף חד"ש תלאביב: פודקאסט שבועי ובו דמויות מרכזיות מהשמאל הישראלי לשיחה בת 20 דקות. אנשי הצוות מבטיחים "ניתוחי עומק וזוויות מפתיעות, אקטואליה ואקטיביזם גל חד"ש הוא המקום שלנו ושלכם להביט למציאות הישראלית בעיניים ולהציע אלטרנטיבה שמאלית חזקה ואמיתית".

השיחה ביוטיוב:

https://www.youtube.com/watch?v=PNC-Oogt8Ag

קישורים לפלטפורמות פופולאריות:

יוטיוב: shorturl.at/qKSU4

ספוטיפיי: shorturl.at/dNR03  

אפל מיוזיקhttp://tiny.cc/6juaoz 

סאונד קלאודshorturl.at/hqELX

גוגל פודקאסטshorturl.at/pruV1

פוקט קאסט: http://tiny.cc/pouaoz 

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו הודעה בכל פעם שעולה פרק: https://chat.whatsapp.com/LaUdAfDuvMqKhIanxWZMEG