עובדי אלפא הפגינו שוב מול ביתו של המנכ"ל; ממחר עיצומים בפלאפון ובבזק בינלאומי

עובדי פלאפון, בזק בינלאומי ויס, הפגינו אתמול (שישי) שוב  מול ביתו של מנכ"ל חברת אלפא רן גוראון ברעננה. ועד העובדים הבהיר בהפגנה כי בכוונתו לפתוח בעיצומים בחברות פלאפון ובזק בינלאומי כבר החל ממחר. "שום בורג בחברות לא יזוז בלי אישור של ועד העובדים" מסר יו"ר וועד עובדי אלפא יחיאל שמן.

עובדי פלאפון, בזק בינלאומי ויס, מפגינים מול ביתו של מנכ"ל החברה רן גוראון ברעננה (צילום: ועד עובדים)

 

"לפני שנתיים וחצי באתם אלינו עם תכנית מהפכנית, מפורטת לעשות מותג אחד, לבנות כוח בתחום המכירות, ליצור ערך לחברות ואנחנו הסכמנו ללכת איתך למהלכים הללו לטובת החברות" הוסיף שמן. "אבל את התוכנית האמתית כנראה שהחבאתם במגירות כי היום כשאתם אומרים 'העמקת סינרגיה' אתם מתכוונים לפגיעה בעובדים, לריסוק חברות, לפגיעה בציבור ולהפיכת בזק למפלצת. המזל של הציבור במדינת ישראל הוא שהעובדים בחברות הללו לא יאפשר זאת. לא יאפשר את הגדלת החשבוניות ואת הנסיגה מרפורמת כחלון לטובת טייקונים חדשים".

עובדי החברות מפגינים זה שבועיים מול בתיהם של בכירי חברות אלפא ושל דוד פורר מבעלי השליטה בקבוצה במחאה על התוכנית המתוכננת בחברות, שראשיתה בכוונה לפרק את בזק בינלאומי ולאחדה אל תוך יס, ולטענת העובדים המשכה בתהליכים נוספים להחלשת החברות במטרה למזג חלקים מפעילותם בהדרגה אל תוך חברת האם בזק המופטרת. מהלכים אלו נעשים תוך פגיעה בזכויות העובדים בכלל – ובהתאגדויות שהוקמו על ידי העובדים בעמל רב ולאחר מאבקים.

 

סרטון – העובדים מפגינים, אתמול, מול ביתו של מנכ"ל אלפא:

https://www.facebook.com/102124735472311/videos/555798428947113