סטודנטים באונ' תל-אביב יפגינו בסולידריות עם הסגל הזוטר הנוקט עיצומים

סטודנטים באוניברסיטת תלאביב יפגינו מחר (רביעי) בשעה 20:00 בכיכר אנטין – שער 7 בסולידריות עם הסגל הזוטר הנוקט עיצומים. ההפגנה תיערך ביוזמת תא חד"ש, הקבוצה לעסקה ישירה, עומדים ביחד ומאבק סוציאליסטי.

המארגנים מסרו "אנו מתנגדים להתנהלות כוחנית של ההנהלה הפוגעת בסגל הזוטר, בסטודנטיות ובסטודנטים, ובכלל קהילת האוניברסיטה, ודורשות מההנהלה ומהנשיא לקבל את דרישות הארגון, ולהסדיר כמה שיותר מהר את תנאי העבודה, לטובת כולנו הסטודנטים וסגל ההוראה".

עוד נמסר "בתקופה האחרונה יותר ויותר מאיתנו חוו את ההתנהלות הכוחנית של הנהלת האוניברסיטה בראשותו של הנשיא אריאל פורת. מתווה המבחנים, ההפקרות במעונות, רמיסת זכויות עובדות בקמפוס, הם רק חלק מהרשימה. עכשיו מאבק הסגל הזוטר המרצים והמתרגלים שלנו חושף עד כמה רחוק ההנהלה מוכנה ללכת בפגיעה בעובדיה, וכל זה על חשבוננו! בסגל הזוטר נאבקים על דרישות צודקות ובסיסיות: הסדרת ההקלטות, רכישת ציוד, בריאות וקבוצות סיכון, והתנגדות לעומס הוראה הכפלה ואף שילוש של קבוצות תרגול". "דווקא בתקופת משבר, ההנהלה מנצלת את המצב כדי לרמוס זכויות עובדים ולסרב לנהל דיאלוג. אסור גם לנו, סטודנטים וסטודנטיות, להסכים להתנהגות כוחנית זו. אחרת, היא עלולה לנקוט בדיוק באותה דרך גם כאשר אנחנו נרצה להגן על זכויותינו מולה".

ההפגנה, מחר, בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/1018728685256974

על המאבקים במוסדות להשכלה גבוהה, בגיליון השבוע של "זו הדרך" (עמ' 7):

https://zoha.org.il/wp-content/uploads/2020/10/G41_2020.pdf

עוד על מאבק הסגל הזוטר, בגיליון "זו הדרך" 39 (עמ' 10):

https://zoha.org.il/wp-content/uploads/2020/10/G40_2020.pdf