נתניהו מעליל עלילות

מאת ח"כ מוחמד ברכה, יו"ר חד"ש

ביום שישי (27.6) השתתפתי בהפגנה שהתקיימה בצומת אום-אלפחם, במחאה על ההסלמה בשטחים. ההפגנה הייתה ברישיון, והתנהלה לפי הנחיות המשטרה. אולם האופן בו המשטרה ריכזה את כוחותיה, רמז שבכוונתה להתקיף את ההפגנה. ואכן, לא עברו כמה דקות – והמתקפה המשטרתית הגיעה. אחד הנפגעים הראשונים, היה חבר הכנסת עפו אגבריה מחד"ש, אשר ספג רימון הלם לחזהו, ונכווה (בתמונה).

AFO

יומיים לאחר מכן, אמר ראש הממשלה כי בכוונתו להוציא את התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק,  משום שלטענתו – חבריה השתתפו בהפגנה וקראו לחטיפת חיילים. בתור מי שנכח בהפגנה, אני יכול לומר שדברים אלה לא היו ולא נבראו. אם היה מי שאמר דברים כאלה באוזני איזה עיתונאי, הרי שמדובר או באדם חסר אחריות או בשתול של המשטרה.

יתרה מכך, בוועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל נמתחה ביקורת על התנועה האיסלאמית, על כך שהיא החרימה את ההפגנה. עיריית אום אל-פחם – בה שולטת התנועה האיסלאמית – פרסמה, באופן חריג, גילוי דעת המתנגד להפגנה. אבל ראש הממשלה נתניהו לא ייתן לעובדות לבלבל אותו…

לנתניהו יש אג'נדה, והיא: להעתיק את העימות מהשטחים הכבושים לתוך מדינת ישראל. ההוכחה לכך פורסמה בבוקר ההפגנה בעיתון "הארץ", שם צוטט שר החוץ ליברמן אשר אמר לעמיתו האמריקאי ג'ון קרי, כי משום שאי אפשר להגיע להסדר עם הפלסטינים, הרי שיש להגיע להסדר אשר יכלול את כל מרכיבי האזור, ובכלל זה הערבים בישראל.

המשמעות היא שיש מי שמספסר בקיומה של האוכלוסייה הערבית בישראל! אני רוצה לשלוח מסר לראש הממשלה ולשריו: על עקרונותינו לא נוותר, וגם נדחה את הניסיון השקרי לקטלג את הציבור הערבי כציבור של טרוריסטים או של תומכים בטרור. אל תחשבו כי האיומים והמתקפות האלה ישנו כהוא זה את המטרות למענן אנו נאבקים: שוויון מלא, שלום צודק ודמוקרטיה אמיתית.

הנמקת הצעת האי-אמון בממשלה של סיעת חד"ש (4.7)