נתניהו חויב להגיע לבית המשפט; פעילי מחאה רבים ילוו אותו ממעונו לתחילת משפטו

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה בצהריים (רביעי) את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטור אותו מהתייצבות לפתיחת משפטו, ביום ראשון הקרוב. נתניהו יידרש להגיע לדיון באולם בית המשפט להקראת כתב האישום בתיקים 1000, 2000 ו-4000. על כך הגיב יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה "בזמן שנתניהו יגיע לבית המשפט ביום ראשון מיליון מובטלים לא יגיעו לעבודה. סדר העדיפויות שלו ברור – להיאחז במשרה שלו במחיר של מיליון משרות של אזרחים אחרים".

פעילי מחאה הדגלים השחורים מסרו היום שהם מתכוונים להגיע ביום ראשון הקרוב, בשעה 13:00, למעונו של נתניהו ברחוב בלפור כדי ללוות אותו לבית המשפט בירושלים. מאות כבר הבטיחו את השתתפותם תחת הכותרת "הנאשם יקום על רגליו".

עוד נמסר כי שיירת כלי רכב אחת תצא בשעה 10:30 מחוף הצוק בתל-אביב ושנייה מתחנת הדלק מגל מערב בכביש 6. השיירות ייפגשו בשעה חניית מוזיאון השריון שליד צומת לטרון ויעשו את דרכן, בשעה 11:30 לירושלים. כמו כן, יהיו הסעות מאורגנות באוטובוסים. "יש לנו ראש ממשלה שנאשם בפשיעה חמורה נגד הציבור. נגד כל אחד ואחת מאיתנו. הוא לכאורה נתן מתנה של כ-1.5 מיליארד שקל מהכיס שלנו כדי לקנות לו עיתונות אוהדת. זה מזעזע. וזה רק תיק אחד. בתפקידו הרם יש לו יכולת להשפיע ולחבל במהלך החקירה התביעה והמשפט. שמענו דיווחים מטרידים בעיתונות על מעשים שכבר נעשו ושנעשים עכשיו. אנחנו הציבור באים לוודא שהנאשם יתייצב ויעמוד למשפט לפי עיקרון השוויון בפני החוק", הדגישו.

 

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/3198057633549736