נשיא קובה הצטרף לשביתת שבת של סטודנטים שהפגינו נגד המצור האמריקאי על קובה

נשיא קובה מיגל דיאס-קאנל לבש חולצה אדומה וצעיף תואם והצטרף השבוע להפגנת סטודנטים, שביתת שבת נגד המצור האמריקאי, שנערכה בבירה הוואנה. זאת, ביוזמת תנועת "הצעיפים האדומים" שצמחה בין סטודנטים המתנגדים לניסיונות האמריקאים לניצול מחאות שהתרחשו בקיץ.  על כך מסרה סוכנות הידיעות הקובנית "פרנסה לטינה".

נשיא קובה, מיגל דיאס-קאנל (במרכז: לובש חולצה אדומה וצעיף תואם) הצטרף השבוע לשביתת שבת של סטודנטים נגד המצור האמריקאי (צילום: פרנסה לטינה)

 

 

"הפעולות נגד המהפכה מהוות חלק מאסטרטגיה של מלחמה לא קונבנציונלית נגד אזרחי המדינה" אמר דיאס-קאנל לסטודנטים "אנחנו ראויים לחיים בשלום וללא כל מכשולים המוטלים עלינו בידי האימפריאליזם". הסטודנט לעיתונות פדרו סנצ'ס מתנועת "הצעיפים האדומים" אמר לפרנסה לטינה "אנחנו צריכים סוציאליזם יותר דמוקרטי והשתתפותי בו אנשינו יכולים להרים את קולותיהם חזק יותר. יחד עם זאת, לא נתפשר עם הקיצוניים המתחזים למתנגדים אך למעשה תומכים בניסיונות האמריקאים לפגיעה ביציבות המדינה".

סנצ'ס ציין כי טוויטר השעתה את החשבון הראשון של תנועתו. הענק הטכנולוגי האמריקאי נאשם בעבר במניפולציות, גם ביצירה של אלפי חשבונות מזויפים שתמכו בהפיכה נגד הנשיא הסוציאליסטי של בוליביה אבו מוראלס, הטלת צנזורה על קולות שתמכו בממשל בוונצואלה באותה שנה בעת ההפגנות שנערכו אז.

 

עוד בנושא: https://zoha.org.il/104688