נער פלסטיני נהרג מאש כוחות הכיבוש בנבי סאלח; עשרות נפצעו במהלך המחאות בגדה

נער בן 17 נהרג מאש חיה של כוחות הכיבוש בעת המחאות שפרצו אתמול (שישי) בכפר נבי סאלח שמצפון-מערב לרמאללה, כך לפי סוכנות הידיעות הפלסטינית וואפא. לפי הסהר האדום הפלסטיני, תשעה פלסטינים נפצעו אתמול מירי חי בעימותים עם חיילים ליד המאחז אביתר שבשטחים הכבושים.

חובשים של הסהר האדום הפלסטיני מפנים, אתמול, צעיר פלסטיני שנפצע מירי חיילים בכפר ביתא (צילום: וואפא)

 

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח אתמול על נער שנפצע קשה כתוצאה מירי חי של צה"ל בעימותים שפרצו בנבי סאלח. הלילה דיווח המשרד כי הנער, מוחמד מוניר תמימי, מת מפצעיו. לפי עדי ראייה, חיילים נכנס לכפר ובמקום התפתח עימות עם עשרות צעירים. במהלך העימותים ירה הכוח אש חיה ותמימי נפצע בבטנו. הוא פונה בידי הסהר האדום לבית החולים בסלפית.

פעילים פלסטינים דיווחו אתמול גם על עימותים קשים שפרצו במהלך המחאה השבועית שמתקיימת בגבעה שעליה הוקם המאחז אביתר. לפי הסהר האדום, תשעה נפצעו מירי חי של צה"ל ו-34 נוספים נפצעו מירי כדורי גומי. בין הפצועים: איימן אל-נובאני, עיתונאי מוואפא שסיקר את האירוע. גם בכפר קדום הכתבים דיווחו אתמול על עשרות מפגינים שנפגעו מירי כדורי גומי ורימוני גז וטופלו בשטח. בכפר התקיימה אתמול תהלוכת המחאה השבועית נגד חסימת ציר ליישוב לטובת ההתנחלות קדומים.