מפגש חירום ארצי של אקדמיה לשוויון

הצטרפו אלינו ביום שני 23/5 בשעה 20:00 למפגש חירום ארצי של אקדמיה לשוויון. במפגש נשמע מסטודנטים/ות, ממרצים/ת, מפעילום/ת, ומעורכי/ות דין מקמפוסים ברחבי הארץ על האירועים האחרונים המשתוללים בקמפוסים השונים: הגזענות וההסתה ברשתות החברתיות, המעצרים, אלימות משטרתית, קמפיינים להשתקת והפחדת הסטודנטים/ות הפלסטינים/ות בתוך ומחוץ לקמפוסים.

מטרת המפגש לשמוע, להפגין סולידריות, ולהתארגן יחד לפעולה משותפת.

הצטרפו אלינו!

יצוין שאקדמיה לשוויון גינתה בחריפות את התקריות החמורות שהתרחשו ביום ראשון באוניברסיטת תל אביב, וביום שישי 13 במאי באוניברסיטת בן גוריון, בהן תקפו כוחות משטרה ושב"כ סטודנטים שהפגינו בשטח האוניברסיטה. ההתארגנות הארצית של המרצים מן השמאל קראה להנהלות האוניברסיטה "להבטיח את שלומם וביטחונם של הסטודנטים הפלסטינים, להגן על חופש הביטוי שלהם, לפעול באופן מיידי להשבת השקט ולאסור מעצרים בשטחם". עוד היא מפעילה קו החירום בטלפון או בוואטסאפ 0796106559 או בהודעה לעמוד הפייסבוק של אקדמיה לשוויון.

 

האקדמיה לשוויון מגנה בחריפות את התקריות החמורות שהתרחשו ביום ראשון, 15 במאי באוניברסיטת תל אביב, וביום שישי 13 במאי באוניברסיטת בן גוריון, בהן תקפו כוחות משטרה ושב"כ סטודנטים שהפגינו בשטח האוניברסיטה עוצרים חלק, במטרה היחידה לזרוע פחד ו מזלזל בארגון סטודנטים.

התקריות הללו מעמיקות עוד יותר את המגמה המדאיגה של צמצום החופש האקדמי והמדיני של סטודנטים פלסטינים, של אלימות והסתה נגד סטודנטים פלסטינים בקמפוסים וברשתות החברתיות על ידי ארגוני ימין; ופורות עדות לתגובה הרופפת והרשלנית של מוסדות ההשכלה הגבוהה כלפי אירועים כאלה.

אנו קוראים להנהלות האוניברסיטה להבטיח את שלומם וביטחונם של הסטודנטים הפלסטינים, להגן על חופש הביטוי שלהם, לפעול באופן מיידי להשבת השקט ולאסור מעצרים בשטחם.

 

לפרטים נוספים והשתתפות במפגש: https://www.facebook.com/events/5197298870363935