מורי קבלן בתכנית שלבים יפגינו מול ביתו של השר החינוך נפתלי בנט

מורי קבלן בתכנית שלבים יפגינו מול ביתו של השר החינוך נפתלי בנט בשבוע הבא. מוועד העובדים המאוגד בכוח לעובדים נמסר כי "למעלה מחודש ימים מאז תחילת שנת הלימודים ועשרות מורים ומורות, סייעים ועובדי פרארפואיים טרם שובצו לעבודה או ששכרם קוצץ במחצית ויותר. למעלה מחודש ימים והעובדים מצויים ללא שכר או ששכרם צנח דרמטית וזו בושה גדולה. נמשיך להיאבק לא רק על שכר ראוי, אלא גם על עצם הזכות להתפרנס".

מורי קבלן בתכנית שלבים, תכנית לילדים חולים הלומדים מביתם, התחילו עוד שנת לימודים מבלי לדעת מתי תחל עבודתם, באיזה היקף משרה וחלקם אף יתחיל את השנה בדצמבר ואף מאוחר יותר.

2017-10-10_214256

יצוין שבתקופת החגים לא יזכו המורים למשכורת כלל. "כי ככה זה בעבודה הקבלנית אין שיעורים אין משכורת. טענת חברת הקבלן 'קדימה מדע' היא שבחופשות אין תלמידים. באמת? אז מדוע היא מגייסת עשרות מורים חדשים?" נמסר מהוועד.

לדבריו "הכוונה ברורה: צמצום שעות עבודה למורים הוותיקים, הפיכת ההוראה לילדים חולים לעיסוק ולא למקצוע. כי כשמדובר בעיסוק, שלא לומר חלטורה, העובד לא נאבק למען זכויותיו. זהו החזון של 'קדימה מדע': דלת מסתובבת של מורים זמניים. זה רע למאות העובדים שמועסקים בתכנית וזה רע לתלמידים הזקוקים להוראה איכותית". עוד הדגישו בוועד "היכן משרד החינוך? מתעלם. מורי קבלן ותלמידים חולים לא מצטלמים טוב כנראה לקמפיין המצוינות של משרד החינוך".

המורים הזמינו את ההורים ואת התלמידים, יחד עם הציבור הרחב, להצטרף להפגנה שיקיימו ביום שלישי, 17 באוקטובר, בשעה 20:00 מול ביתו של שר החינוך נפתלי בנט, רחוב ציפמן 18, רעננה. "נזכיר לו שמורי קבלן הם העובדים שלך!", נמסר.

עוד על מאבק המורים בתכנית שלבים:

https://www.facebook.com/shlavimunion