מאות העובדים בתנועת הצופים מרחבי הארץ מתארגנים בהסתדרות

ההסתדרות החלה לארגן את עובדי תנועת הצופים ואתמול (שלישי) החל השלב הגלוי של ההתאגדות במטרה לכונן יחסי עבודה קיבוציים בין העובדים להנהלת התנועה. חברי ועד הפעולה ופעילים נוספים, לצד נציגי הסתדרות, פועלים על מנת לצרף עובדים נוספים להתאגדות, מתוך מטרה להכריז בהקדם על ההסתדרות כארגון העובדים היציג.

2017-11-15_201110

הצופים, מתנועות הנוער הגדולות בישראל, פועלת באמצעות למעלה מ-220 שבטים ברחבי הארץ, ומתחנכים בה קרוב למאה אלף ילדים ונוער. מטה התנועה נמצא בשכונת יד אליהו בתל אביב.

לצד הצוות המתנדב, בתנועה עובדים מאות שכירים המשמשים בתפקידי מרכזי שבטים, מדריכי שכבות בוגרות, צוותי הנהגות וכן עובדי מטה. מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים בעיקר לאור רצונם של העובדים להסדיר את זכויותיהם ואת תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי.

מוועד הפעולה שהוקם בתנועת הנוער נמסר: "אנו מדריכים ומדריכות, מרכזים ומרכזות אשר מובילים ואוהבים את תנועת הצופים, דואגים לכל חניך וחניכה ונותנים מדי יום מכל הלב והנשמהוהגיע הזמן שנדאג גם לעצמנו כעובדים. הגיע הזמן להפוך את הבית שלנו לא רק למקום שטוב לגדול בו, אלא גם למקום שטוב לעבוד בו. הצטרפו אלינו עוד היום ויחד נדאג לעתיד שלנו בצופים".