לחזית נגד הפשיזם והגזענות: הוועידה העשירית של חד"ש תפתח הערב בשפרעם

הוועידה העשירית של החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד"ש) תפתח הערב (חמישי) בשפרעם בסימן המאבק בממשלת הימין הקיצונית. בהמשך, במהלך סוף השבוע, יתקיימו דיונים פוליטיים וארגוניים.

הועידה תיפתח תחת הסיסמה: "מפיקים לקחים, מגבירים את המאבק – חזית נגד הפשיזם" ושמה לה למטרה להפיק לקחים על תפקודה של חד"ש בשנים האחרונות ולגבש את חזונה לעתיד, בצל תהליך הפשיזציה המואץ  בישראל והעמקת הגזענות והכיבוש.

הוועידה תיפתח באירוע ציבורי, פוליטי ואמנותי בשעה 18:30 ולאחר מכן, היא תתכנס לדיון פוליטי וארגוני בשישי ושבת ותינעל לאחר בחירת המוסדות הארגוניים של החזית לארבע השנים הבאות: יו"ר חד"ש וסגניו, ועדת ביקורת ומזכירות ארצית. המזכירות תבחר את המזכיר הארצי של חד"ש תוך חודש ממועד בחירתה.

לקראת סניפי חד"ש ברחבי הארץ בחרו בשבועות האחרונים את ציריהם. מחד"ש נמסר "הבחירות התקיימו באווירה חברית ודמוקרטית. אנו בטוחים שהדיונים יהיו אובייקטיביים ומעמיקים, ושהועידה תהווה נקודת ציון חשובה בעבודת חד"ש להגברת המאבק הערבי-יהודי למען שלום, שוויון וצדק חברתי". "חד״ש מחויבת להמשיך להילחם בניסיונות הימין לדרדר את המדינה לעבר פשיזם מוחלט, תוך רמיסת זכויותיהם של האזרחים הערבים והאוכלוסיות המוחלשות, וריסוק שאריות המוסדות והערכים הדמוקרטיים במדינה", הדגישו.