ח"כ עודה קרא להשתתף בהפגנה מול משטרת נצרת בגנות הפשע המשתולל ואוזלת ידה של הממשלה

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), ממשיך את מסע ההסברה במקומות העבודה ובבתי ספר בחברה הערבית במערכה נגד הפשע המשתולל ואוזלת היד של המשטרה. הבוקר (שישי) הוא נאם בפני רופאים בבית החולים האנגלי ותלמידי תיכון בנצרת. "דיברנו על האלימות והפשיעה ועל החובה שלנו כחברה לא להתייאש, אלא ההתמדה העיקשת עד לניצחון במאבק נגד הפשיעה. בשני המפגשים הרגשתי את עומק השייכות והמוכנות הגבוהה אצל החברה שלנו".

עוד הוא קרא לרופאים ולתלמידים להצטרף להפגנת המחאה הקרובה של ועדת המעקב שתתקיים ביום שלישי (22.10), בשעה 17:00, מול מטה המשטרה בנצרת. "ביום שלישי הקרוב, נהיה אלפים מול מטה המשטרה על מנת להמשיך את המאבק העקבי נגד כנופיות הפשע המאורגן, נגד כנופיות הפרוטקשן והשוק השחור, ולאיסוף הנשק. כי אנחנו רוצים לחיות בחברה ללא נשק. נמשיך בכל הכוח, כל אחד על פי יכולתו. אנחנו חברה שיכולה לנצח בסוגיות הגורליות כמו המלחמה נגד הפשיעה", הדגיש.

יצוין שמאות הפגינו ביום שלישי האחרון בשעות הערב מול תחנת המשטרה ברמלה, במחאה על אוזלת ידה של מערכת אכיפת החוק בטיפול בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית. ההפגנה יצאה ממסגד אל עומרי בעיר, ליד המקום שבו נורה השייח' עלי אלדנף בשבוע שעבר ונפצע באורח קשההמפגינים קראו לעבר תחנת המשטרה: "משטרה ליהודים, משטרה לערבים, משטרה של גזענים".

ח"כ עודה משוחח הבוקר עם תלמידים בנצרת על המערכה נגד האלימות ונגד אוזלת ידה של המשטרה (צילום: זו הדרך)

ח"כ עופר כסיף (חד"ש – הרשימה המשותפת) שלקח חלק בהפגנה מסר ש"תושבי רמלה ולוד סובלים פעמיים: פעם ראשונה מארגוני פשיעה ועבריינים שלא מהססים לפעול ולהרוג באור יום, ובפעם השניה ממשטרה שלא אוכפת נגד הפשיעה אבל כן מטרידה ואף תוקפת תושבים. אנו קוראים למשטרה לפעול נגד הפשיעה ולמען התושבים". אלדנף, בן 40, סיפרו כי הוא נורה מטווח קצר ליד רכבו, בדרכו לתפילת השחר במסגד אלעומרי בעיר. תושבים סיפרו כי יום קודם נשא אלדנף דרשה ובה תקף את ארגוני הפשיעה בחברה הערבית, וקרא לצאת ולהפגין נגד האלימות.