ח"כ עודה קורא להוציא מחוץ לחוק את הארגונים להב"ה ולה פמיליה הגזעניים 

יו״ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה (חד"ש), קרא אתמול (שני) להוציא את הארגונים הגזעניים להב"ה ולה פמיליה מחוץ לחוק. "ממשלת השינוי היא שאישרה את מצעד 'מוות לערבים' של להב״ה ולה-פמיליה. אם לפיד וגנץ באמת נגד הכהניסטים – שיכריזו על להב"ה ולה-פמיליה ארגוני טרור. פחות גינויים ויותר מעשים", הצהיר.

מאות מפגינים בכיכר ציון בירושלים קוראים בדצמבר 2014 להוציא ארגון את להב"ה הכהניסטי אל מחוץ לחוק (צילום: אקטיבסטילס)

 

יו"ר הרשימה המשותפת תקף אתמול בפתח ישיבת סיעתו את מצעד הדגלים שנערך בירושלים: "חברות וחברים, פעם ראשונה בהיסטוריה של הכנסת שבקואליציה יש ימין קיצוני והתנחלותי וגם באופוזיציה יש ימין קיצוני והתנחתלותי. המעשים של הממשלה הם ימניים ביותר וגם ההצהרות של האופוזיציה הן ימניות ביותר ומאיימות עלינו בנכבה שנייה. אתמול היה מצעד הדגלים. זו המדינה הראשונה בעולם שבבירה שלה לא מצליחה להניף את הדגל שלה – כי זה לא הדגל של המקום, זהו מקום כבוש".

יצוין ששר הביטחון, בני גנץ, אמר אתמול בישיבת סיעת כחול לבן, כי "הגיע הזמן לשקול את הגדרת ארגונים כמו לה-פמיליה כארגון טרור". גם השר לביטחון הפנים עמר בר-לב אמר: "עוד לפני שהייתי שר, פניתי ליועץ המשפטי לממשלה במטרה לבחון את האפשרות של הוצאת לה פמיליה' ולהב"ה מחוץ לחוק. מדובר בקומץ רעשני וקשה. אני מתכוון לשוב ולפנות ליועצת המשפטית לממשלה כדי להוציא אותם אל מחוץ לחוק. אין ספק שהם פוגעים בביטחון מדינת ישראל, בביטחון הפנים במדינת ישראל, פוגעים במכנה המשותף הרחב שלנו, וצריך להוציא אותם מחוץ לחוק".